Dag dames, Mijn dochter is 14 juli alweer 4 jaartjes jong! Nu laat ik voor haar verjaardag een dora en boots taart maken, helemaal geweldig natuurlijk alleen ja nu kom ik er niet uit welke vulling ik het beste kan gebruiken Zat zelf aan aardbeienjam met botercreme vanille te denken of aardbeienjam met banketbakkersroom. Dochter is gek van aardbeien namelijk Wat zouden jullie voor combinatie gebruiken als jullie kleintje 4 jaar werd? Aardbeienjam Aardbeienmousse Abrikozenjam Banketbakkersroom Bosvruchtenjam Bonbonblockcrème Botercrème vanille Citroenkwark Chocolademousse melk Citroenmousse Chocolademousse puur Sinaasappelmousse Chocolademousse wit Frambozenmousse Frambozenjam Fruit van het seizoen Kersenjam Koffiecrème Slagroom Marsmousse Chocoladepasta Nutella mousse Botercrème chocolade Oreocrème Botercrème kokos Tiramisu Verse blauwe bessen Verse frambozen Advocaat Baileyscrème Amerettomousse
Hmm mijn persoonlijke favoriet is iets van aardbeien vulling en banketbakkersroom. Niet heel creatief maar wel echt superlekker.
Haha wat grappig dat ik ook zoiets dacht. Aardbeienjam en banketbakkersroom. Denk zelf dat die botercreme erg veel word want de taart word natuurlijk met boterceme ingesmeerd om de fondant te laten plakken
Aardbeienmouse is ook heel lekker, een beetje frisse smaak wat weer lekker is bij de toch al zo zoete fondant en botercreme. Een dan het tweede laagje aardbeienjam. Kan ook twee laagjes aardbeienmouse doen.( vind mijn dochtertje het lekkerst)
Mijn nichtje (wordt dinsdag 4) d'r taart wordt gevuld met aardbeienmousse en afgesmeerd met chocolade achtig iets. Zal wel soort van botercreme zijn met chocoladesmaak.