Hoi, Ik ga vandaag (jawel vandaag dus...) een taart maken en ik kom gewoon niet uit de vulling. Het is een twee laagse stapeltaart en elke laag heeft 2 of 3 lagen vulling (ligt er aan hoe hoog het biscuit wordt ). Ik zit te denken aan 1 laag geklopte ganache van toblerone, maar de rest? Ik vind een cream cheese basis lekker en heb daar ook een recept voor (deze dus Cream Cheese Filling Recipe) maar wat zou daar nu lekker in zijn? Ik vind het zonder nog iets er door zo.... gewoontjes...
Cream cheese met ananas... mmm! Ik ga morgen en zondag bakken, heerlijk met 30/31 graden, vooral het bekleden gaat een feest worden...
Ik ben ook met een taart bezig. Gisteren al biscuit gebakken en vullingen gemaakt: kokosmousse en lemon curd (zelfgemaakte lemon curd = echt een aanrader om te kiezen als vulling, zó lekker!). Heb gister al decoraties gemaakt, bloemetjes gepriegel enzo. Veel plezier met bakken vandaag!
Lekker met aardbei of framboosjes. Zeker met dit weer. En idd. zelf ben ik ook altijd een fan van Lemon Curd.
Ik vind lemon curd idd ook wel lekker, maar denk dat het bij de ganache niet zo lekker is. Kokos kan niet want dat vindt mijn vader niet lekker (de taart is voor zijn 65e verjaardag). Maar bedankt voor de ideetjes tot nu toe ga de lemoncurd een andere keer proberen!