mijn zoontje wordt bijna 1 en nu is mijn vraag. hebben jullie je kindjes taart gegeven,en hoeveel? ik ga een taart laten maken(met zn foto) en daar zit ook chocoladestrooisel op. mag hij dat ook hebben? groetjes Angela
Tuurlijk mag hij dat hebben. Gewoon een kleine stuk geven waar hij lekker in kan graaien Alvast heel veel plezier en hou je camera gereed!
Wij hebben het ook gegeven hoor... met haar verjaardag wilde ik niet moeilijk gaan doen. Maar ze wilde het niet hahahhaa... beide taarten moest ze niks van hebben maar een liga ging er zo in
Waarom zou dat niet mogen dan? Is toch heerlijk, op je allereerste verjaardag lekker knoeien met je eigen taart! Heel wat anders dan elke dag volproppen met chocola. Lekker genieten hoor.
Ja ik zou het ook gewoon doen hoor. Voor 1xtje maakt dat toch niet uit. Als Amy straks 1 jaar wordt wil ik een klein taartje geven waar ze mee mag doen wat ze wil. En voor de visite heb ik dan de andere taart.
Wij hebben Kylian een klein stukje aangeboden en dan gewoon met een lepeltje. Wij vonden het te verwarrend voor een kind, gisteren mocht ik met de aardappels kleien, vandaag mag ik het wel met de taart en morgen mag het weer niet met de spaghetti. Ik denk niet dat onze zoon het verschil zag tussen taart en ander eten. Maar goed Kylian wilde helemaal geen taart, die zette het op een brullen en werd pas stil toen er een rijstewafel werd gepakt Zijn eerste chipjes die dag vond hij wel heel lekker en nu nog taalt hij niet naar een stukje taart (op verjaardagen) maar laten de mensen geen tuc koekjes op tafel zetten Groetjes Anita
oke bedankt! dacht ook wel dat het kon maar goed,je leest zoveel. en mn camera houd ik zeker bij de hand. ben benieuwd hoe hij het gaat vinden!
Finn deed helemaal niets met zijn eigen taart. Maar toen de visite taart kreeg ging hij ze allemaal langs voor een hapje.
alicia krijgt van ons een eigen minie slagroom taartje en ze mag er mee doen wat ze wil, gooien, eten, smeren (ja je haren wassen met eten is zo leuk )
hij werd helemaal gek toen hij de taart zag. handjes erin en proppen maar het leek net alsof hij de hele dag nog niks had gehad,geweldig was het
Nou ben jij blij dat je het gedaan hebt. Ik vind ook dat het een keer moet kunnen hoor. Gefeliciteerd nog! Maar ook hier was de Liga meer favoriet dan het cakeje. Wel leuke foto kunnen maken (zie album)
Wij hebben haar een stuk taart gegeven, ze vond het erg lekker en heeft hem met haar handjes opgesmikkeld.