Seks tijdens medicijn schimmelinfectie ?! Veel pijn baarmoeder.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MelMel, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi meiden

Sinds gisteren last van een schimmeltje omdat ik waarschijnlijk even niet goed heb opgelet met douchegel tijdens het douchen.

Ik had nog een ''eitje'' ligen van juni omdat ik toen ook een schimmeltje had maar dat vanzelf weer is overgegaan.
    Had de bijsluiter gelezen en voor de zekerheid de huisartsenpost gebelt om zeker te weten of ik het wel mocht gebruiken tijdens de zwangerschap.
    Dat was geen probleem.

Maaaar ik heb vanochtend sex gehad met mijn vriend omdat ik helemaal vergeten was dat ik dat ''eitje'' nog in me had....

Ik heb daarna best veel pijn in m,n baarmoeder gehad en maak me toch wel zorgen...
    Morgen heb ik gelukkig een echo bij de VK maar wilde even weten of iemand van jullie hetzelfde heeft meegemaakt ?
    Of dat iemand weet of het kwaad kan ?

Liefs Melanie

2. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het ook een keertje gehad. Kon geen kwaad. Deed wel een beetje pijn en ik had een beetje bloedverlies.

Let wel op voor herbesmetting via partner. Die schimmels zijn heel hardnekkig!

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Dankje wel voor het antwoord!

Ik kom morgen nog even langs na de echo om te vertellen hoe het ging !

Liefs !

(en fijne kerstdagen )

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hoe bedoel je precies dat je het 'eitje' nog in je had? Moet je dat er weer uit halen dan?

Ik heb toevallig afgelopen 2 maanden al 3x een kuurtje gehad ivm schimmelinfectie die maar niet weg wilde gaan. (nu wel weg geloof en hoop ik *klopt het even af*). Maar ik kreeg gewoon van die vaginale pillen (ovules). Maar die lossen dus gewoon op en er komt iets van een viezig laagje uit :oops:!

Maar daarna als die pil zn werk gedaan heeft, kan je gewoon seks hebben. Overigens heb ik steeds gewacht tot de kuur afgelopen was voor we weer seks hadden. Laatste keer is overigens ook mijn vriend behandeld met een zalf ivm evt besmetting van elkaar!

Succes en veel plezier bij de echo morgen!

Liefs, Hanneke!

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi Bolbuikje ,
    Ja die ovale gladde (halve eitjes noem ik ze ;) ).

Nu is de pijn gelukkig weg en de echo was heel goed gegaan ! 4,2 cm ! (zwaaiend)

Dank jullie wel voor de adviezen !

(dit topic mag dicht!)

Liefs Melanie

Deel Deze Pagina