halverwege december denk ik, ligt eraan, heel vaak krijg ik eind december ook nog kaarten van mensen die ik dan graag 1 terug wil sturen dus ik blijf eigenlijk altijd wel een week of 2 bezig
Hier ook zo rond de 15e denk ik. Of als ik mensen een paar dagen eerder zie, dan geef ik ze al mee. Hier hebben we 2 weken terug het eerste kerstkaartje van dit jaar al gekregen. De buurman wou dit jaar de eerste zijn, dat is hem gelukt hahah. Moet zeggen dat die mensen ook al 2 weken de kerstboom en alle versiering hebben staan
Hihi, hier dus ook! Na Sinterklaas eerst even wat foto's in kerstsfeer maken, dan bewerken en af laten drukken en daarna versturen.
De dag dat de Sint op de boot zit gaan ze hier de deur uit! Staat namelijk een versje in die verteld dat ik zwanger ben. In die week ben ik 12 weken zwanger, dus dan wil ik ook niet veel langer meer wachten!!
Ik ga ze morgen schrijven en donderdag of vrijdag gaan ze op de bus. Internationaal moet hier voor de 18e op de bus gedaan zijn, anders bezorgen ze ze niet meer. Dus ik ben altijd lekker op tijd!
@Brabbel Wat een leuk idee Vorig jaar heb ik geen kerstkaarten gedaan..... Zit nu te twijfelen eigenlijk... Heb nu wel een heel adressenbestand ivm de geboortekaartjes dus dat scheelt..
Ik denk dat ik dit jaar maar geen kaartjes stuur. Vorig jaar ook niet gedaan en het jaar ervoor ook niet. Resultaat is wel dat ik er zelf ook steeds minder krijg maar ja so be it.
in elk geval NA sinterklaas, dat is wel zo netjes (als het om iemand gaat in NL dan) buitenland kan je eerder versturen idd. Meestal is 2 weken voor kerst netjes om aan te houden vind ik.
Bij ons ook in de week na sinterklaas. En ze blijven idd tot januari hangen/staan, vind het altijd erg gezellig
Ik doe ze altijd een paar dagen na sinterklaas op de post..niet een paar dagen voor de kerst want ik weet dat het met kerstdrukte soms echt wel een week kan duren voordat je dan uberhaupt de kaarten binnen hebt..
Hier zijn ze ook al geschreven en gaan ze 6 december op de post. Scheelt ook dat best wat familie in het buitenland woont en dus op tijd op de bus moet. Dan alles maar in 1x maar wel pas na Sinterklaas.
Halverwege december pas denk ik, wil er ook iets inzetten over onze beeb. De mensen die belangrijk zijn weten al dat we een kleine krijgen, en voor de rest dus misschien iets van een gedichtje ofzo in de kerstkaart.
Was afgelopen 2 jaar wat later. Als Sinterklaas het land uit is komt de kerstboom erin. Dan ga ik een foto maken van de meiden voor de kerstboom en dan bestellen. Zal wel ongeveer half december zijn dat ik ze verstuur.