taarten-bakster hengelo

Discussie in 'De lounge' gestart door miranda84, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een taarten-bakster omgeving beckum richting hengelo (ov).

het gaat om mijn bruidstaart voor 6-7 dit jaar.
    omdat wij in beckum trouwen , zou daar de taart ook naartoe moeten,en vanwege reiskosten wil ik het graag dichtbij onze trouwlocatie.

wie o wie zou een taart willen maken? (liefst wel ervaren bakster)

groetjes

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

3. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

De zoete taart in Usselo.

4. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !! Mooie datum om te trouwen, ben zelf die dag jarig en 2 jaar getrouwd ;)
    Je mag altijd een kijkje nemen op mij site TAART, VERJAARDAGSTAART, BRUIDSTAART EN CUPCAKES ENSCHEDE
    Bezorgen doe ik ook dus dat is geen probleem.
    Op het moment ben ik wel met zwangerschapsverlof maar begin eind juni weer met werken.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Anders moet je restaurant de Nachtegaal eens bellen, die hebben mijn bruidtaart geregeld bij een heel goede bakker in Hengelo, die brachten het ook daarheen. Voordeel is dat ie behalve de traditionele cakegebak ook met fruit kan maken, is minder zoet.

ps De Nachtegaal zit in beckum

6. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    dank jullie voor de snelle antwoorden
    sweetycakes heb ik bekeken en die vindt ik erg duur,ik had er een gevonden die vrij goedkoop was,maar die had weer peperdure bezorg en reikosten

7. MamavEsmee

Goedkoop is het i.d. niet! Misschien een hobbybakker zoeken via DLT?

8. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    had ik ook al gedaan,daar hebben er meerdere op gereageerd,maar die vragen ook allemaal 3.50 p.p en dan kan ik beter naar een echte bakkerij gaan,daar betaal ik hetzelfde ;)
    ja ik weet,maar wil op sommige dingen gewoon besparen als ik het goedkoper kan krijgen :p

9. MamavEsmee

Oh echt?! 3,50 pp?

Ik bak ook , hobby matig. Maar bruidstaart durf ik niet hoor!:D

www.fienimini.nl ?

Kennis wat ook bakt, ;)

10. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ja dat is mischien voor de bakster niet duur,maar ik had iemand die vroeg maar 2.50 en dat scheelt wel op 60 personen ;),ik had vanmiddag iemand die vroeg 5 euro p.p haha :$

haha een verj taart had ik niet erg gevonden maaar mijn bruidstaart wil ik wel graag lekker en mooi (geen kritiek op jou hoor)
    ga ff bij de link kijken

11. MamavEsmee

Miranda.. Vat het niet op als kritiek hoor! Het is is jou dag, jij bepaald! :D En ik bak i.d. leuke en lekkere verjaardagstaarten :D

12. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    haha zal je onthouden okee;) die link heb ik bekeken ,niet duur,maar ze bezorgd niet helaas :(
    ga ff verder zoeken,wordt moeilijk haha

13. MamavEsmee

Zal nog even voor je verder denken.;)

Deel Deze Pagina