zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een taarten-bakster omgeving beckum richting hengelo (ov). het gaat om mijn bruidstaart voor 6-7 dit jaar. omdat wij in beckum trouwen , zou daar de taart ook naartoe moeten,en vanwege reiskosten wil ik het graag dichtbij onze trouwlocatie. wie o wie zou een taart willen maken? (liefst wel ervaren bakster) groetjes
Je zou sweetycake kunnen benaderen. www.sweetycake.nl En anders een oproepje op www.deleukstetaarten.nl en dan bij het forum onder het kopje. Bakken voor anderen. Succes!
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !! Mooie datum om te trouwen, ben zelf die dag jarig en 2 jaar getrouwd Je mag altijd een kijkje nemen op mij site TAART, VERJAARDAGSTAART, BRUIDSTAART EN CUPCAKES ENSCHEDE Bezorgen doe ik ook dus dat is geen probleem. Op het moment ben ik wel met zwangerschapsverlof maar begin eind juni weer met werken.
Anders moet je restaurant de Nachtegaal eens bellen, die hebben mijn bruidtaart geregeld bij een heel goede bakker in Hengelo, die brachten het ook daarheen. Voordeel is dat ie behalve de traditionele cakegebak ook met fruit kan maken, is minder zoet. ps De Nachtegaal zit in beckum
dank jullie voor de snelle antwoorden sweetycakes heb ik bekeken en die vindt ik erg duur,ik had er een gevonden die vrij goedkoop was,maar die had weer peperdure bezorg en reikosten
had ik ook al gedaan,daar hebben er meerdere op gereageerd,maar die vragen ook allemaal 3.50 p.p en dan kan ik beter naar een echte bakkerij gaan,daar betaal ik hetzelfde ja ik weet,maar wil op sommige dingen gewoon besparen als ik het goedkoper kan krijgen
Oh echt?! 3,50 pp? Ik bak ook , hobby matig. Maar bruidstaart durf ik niet hoor! www.fienimini.nl ? Kennis wat ook bakt,
ja dat is mischien voor de bakster niet duur,maar ik had iemand die vroeg maar 2.50 en dat scheelt wel op 60 personen ,ik had vanmiddag iemand die vroeg 5 euro p.p haha haha een verj taart had ik niet erg gevonden maaar mijn bruidstaart wil ik wel graag lekker en mooi (geen kritiek op jou hoor) ga ff bij de link kijken
Miranda.. Vat het niet op als kritiek hoor! Het is is jou dag, jij bepaald! En ik bak i.d. leuke en lekkere verjaardagstaarten
haha zal je onthouden okee die link heb ik bekeken ,niet duur,maar ze bezorgd niet helaas ga ff verder zoeken,wordt moeilijk haha