Morgen kijken we gezellig de wedstrijd tijdens het eten en nu wil ik wat leuke (wk) hapjes maken. Zowel koud als warm. heb al stokbrood, eisalade, saucijzenhapjes, pastasalade wie heeft er nog lekkere leuke ideeeën??
Mini pizza's, worteltjes (voor het oranje sfeertje), tomaatjes, plakjes komkommer, druiven, olijven, knakworstjes en kaasstengels hadden wij de vorige wedstrijd.
WK mini hamburgers Gegarandeerd succes!!! Ik kruid het gehakt altijd door; flinke scheut worcestersaus, 2 eetlepels ketchup, eetlepel mosterd, pepertje, zout/zwarte peper, beetje knoflook.. Ze zijn altijd zo op
Ik heb vandaag alvast pompoensoep en Chili con carne soep gemaakt (ja weet dat het Mexicaans is maar ging mij om de naam) Verder zullen we morgen nog wat wraps maken en stokbrood erbij
vrienden van ons hadden vorige wedstrijd alles wat oranje was gekocht in de supermarkt, van oranje paprika's/wortels tot chips/snoep/gebak.. zag er wel heel leuk uit zo'n oranje tafel
Niet oranje gekleurd maar wel lekker Stokbrood is sneetjes, in smeren met knoflook olie en grillen Rozemarijn mayonaise maken en er op smeren, rocola en gerookte kip plakjes erop Boven op een zongedroogd tomaatje, eventueel een prikkertje erin met een nederlands vlaggetje Die stokbroodjes zijn ook lekker met tomaat, ui en basilicum
Ik mis de gehakt ballen met oranje dip.. En hier nog meer Oranje recepten WK recepten - Recepten van Allrecipes