ja ik weet het het is nog vroeg maar ik moet dit jaar weer sinterklaasfeest organiseren voor bij mij thuis, en normaal doen wij voor de volwassenen een chocoletter, maar ik zou dit jaar weer een iets anders willen,iemand een idee. Ik he helaas niet zo veel geld en het gaat om 18volwassenen.
gewone volwassenen of moet ik een richting op denken? (gewoon familie bedoel ik of voor je werk bijvoorbeeld?)
Misschien mini jute zakjes uitdelen met strooigoed en een kleine chocoletter erin en een mine roe of zo eraan vast ?
Waarom doen jullie niet gewoon surprise of iets soortgelijks? dat iedereen iets koopt voor 1 ander. Of doen jullie dit sowieso, maar daarnaast nog een kleinigheidje voor iedereen?
nee surprise vind ik niet euk, heb ik van jongst af aan al een hekel aan hahhaha speculaaspoppen is wel een idee ff googelen.
Die van Nessy is ook een leuk idee! Die ga ik onthouden mmm wel weer lekker al dat lekkers van sinterklaas...! maar ik hou me nog even in...tot oktober ofzo Anstefay suc6 in ieder geval!
leuk om bij de traktatie te doen (niet als traktatie zelf!! dat zou wel erg makkelijk zijn ) manderijnen! Leuk om zelf te maken, pepernoten (zelfs met kinderen is dit te doen!!) of misschien schuimpjes?? Nu helemaal doorgeslagen... En dan in een eigengemaakt schoentje (zie op verschillende knutselsites) met wat stro Veel succes en plezier met zoeken!