Wat doen jullie met je mislukte biscuit. De tweede is van mij al de soep in gegaan vandaag, maar om eerlijk te zijn smaakt hij best lekker . Vind het zonde om hem weg te gooien en had me eigenlijk wel verheugd op het versieren van mijn slagroomtaartje haha.
(Invriezen om later bijv) Cakepops van maken heeeel fijn verkruimelen, mixen met botercreme en smaakje toevoegen . Balletjes draaien. Stokjes even in chocola dopen en erin steken Dan 30 min in vriezer, dan in chocola dopen en versieren
In welk opzicht mislukt? Biscuit is vaak te camoufleren door de laag slagroom die je eroverheen strijkt, of is het echt totaal mislukte biscuit hihi
Wat is er precies mislukt aan? Als hij gebroken is, maar verder wel lekker luchtig dan kun je hem gebruiken voor cakepops. Cake verkruimelen, beetje botercreme+ jam erdoor kneden tot het lekker smeuig is en dan balletjes van maken. en dan versieren maar. En anders misschien in een toetje verwerken ofzo? met fruit en room. Gewoon opsnoepen is natuurlijk ook een optie Veel plezier ermee!
Ligt er inderdaad aan hoe mislukt ie is... Als het biscuit te laag is uitgevallen dan zou ik hem invriezen om hem de volgende keer op een ander biscuit te leggen voor een extra hoog taartje of je kan hem bewaren voor een 3D taart. Ik heb net bv een lieveheersbeestje gesneden uit een biscuit.
Zou ik hem voor nu ook door de helft kunnen snijden en dan gebruiken? Hij is voor onszelf dus zo'n issue is het nu ook weer niet namelijk .
als die eerste ook te eten is, waarom plak je ze dan niet op elkaar? Heb je toch nog een groter taartje
Die eerste was juist echt niet te vreten bah. Dus die ga ik niet gebruiken, sterker nog. Die is wel in de vuilnisbak geland .