Taartje 1e verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie1980, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    euhm hier wel koemelkallergie maar niet héél heftig meer na 1 jaar. dus werd alsnog aardbeienkwarktaart. ging verbazingwekkend goed!

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    toen me zoontje 1 werdt hebben we een piraten taartje gekocht bij de hema van 8 euro waar die lekker in mocht knijpen en noem maar op

3. Wij vonden een klein slagroomtaartje voor 1,50 bij Bas vd Heijden. Die was voor de foto's :D en verder hadden we een héle mooie Teletubbietaart laten maken voor haar eerste verjaardag.
    In het kleine slagroomtaartje mocht ze lekker slaan. Dit deed ze overigens heeeel voorzichtig. Uiteindelijk zat ze er wel onder, maar heeft er niet van gegeten.

4. Niet meer actief

Wij hadden een fototaart van de HEMA voor de visite, en voor Ruben hadden we zo'n klein diepvries-taartje (€3,-). Hij heeft er lekker in zitten graaien en er lekker van zitten smikkelen!

Koemelkallergie Een vroegere vriendin van mij haar kindjes hadden ook koemelkallergie. Zij is gewoon bij bakkers gaan vragen wat de mogelijkheden waren. Zo is ze uiteindelijk bij een bakker terecht gekomen die 1 dag in de week alles goedreinigt en dan een koemelk-vrij bakt. Misschien ook even in jouw buurt rondvragen?

5. Niet meer actief

Ow, het is natuurlijk een koemelkvrije taart voor je kindje. Wat mijn vriendin ook deed was zelf een taart maken (mèt slagroom) van allemaal koemelkvrije ingredienten.

6. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik zal zelf een taart maken maar wie ben ik ben zelf banket bakker van beroep dus ik heb makkelijk praten

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Op deze site staan recepten voor als je zelf een taart wilt maken.
    http://www.babyallergie.nl/recepten.htm

onze vent is gisteren jarig geweest en zondag gaan we dat vieren. Ik maak voor hem zelf een taartje om mee te kliederen. Voor de visite komt er een andere taart.

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

vind van die site wel raar dat er bij taart staat ingredient boter een taart bodem wordt gemaakt van
    eieeren bloem en suiker verder niks

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga ook zeker een taart maken voor mijn dochter alleen! Een meptaartje noemen ze dat ;)
    Ik maak zelf taarten van fondant en het kost zo 2 uur om zo'n taart te maken, maar de foto is voor eeuwig! En daarbij vind ik het gewoon heerlijk om het lekker feestelijk te doen, ik maak graag ergens een feestje van!

10. brigitta23

6 sep 2008
    18
    0
    0
    was sowieso al van plan om rond te vragen bij bakkers hier in de buurt.
    Maar zit er nu ook sterk aan te denken zelf een taartje te gaan maken voor onze kleine man.
    Ik vind het altijd wel leuk om zelf te bakken, maar wist dus niet goed wat je als vervanging allemaal kon gebruiken.
    Bedankt voor de link naar de site, heb nu wel wat ideeen.

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    wij hadden de verjaardag niet op de dag zelf gevierd, maar op de dag zelf gewoon lekker met zijn drietjes leuke dingen gedaan. Ik had een slagroomboomstammetje bij de Hema gehaald voor ca. 5euro ofzo. Zoë een stukje afgesneden en wij ook lekker een stuk gegeten.
    Ze heeft het helemaal verbouwd, uitgesmeerd en gegeten, ahahaha!

zie album

twinny

12. jolandaenbjorn

5 sep 2008
    18
    0
    0
    mama
    geervliet
    ik had een taartbodem gekocht in de supermarkt (kost geloof ik nog geen euro) hierop kwark gesmeerd met stukjes banaan en een kaarsje erin en het plet-feest kon beginnen.
    Zo'n bodem kun je vullen met wat jouw kindje maar lekker vindt......plet-plezier gegarandeerd ;)

13. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij hebben gewoon een fototaart van de hema besteld. Deze koste 30 euro en was voor 25 personen. Hij mocht hier eerst in graaien en daarna hebben we m in stukken gesneden. Jesper heeft ook nog een stukje hiervan gegeten.

14. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier een slagroomtaart met een foto erop. Emma kreeg hier gewoon een stukje van. Ik hou zelf niet zo van dat gekledder.

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mijn oude chef bakt taarten, dus daar laat ik een mooie taart bij maken. verder een meptaartje!

16. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    haha, ja nu zie ik het ook.
    had ik niet eens op gelet :D

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier straks ook een echte taart, geen stukje, vind ík niets aan hihi.

Ik denk gewoon een simpele van de supermarkt, of inderdaad die van de hema.

Als ze er niets mee doen, dan douw ik die handen er zelf wel in haha.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat Eva helemaal geen taart krijgt op haar eerste verjaardag.... zielig he? ;) Ik vind het niet echt nodig eigenlijk en ze zal het ook vast niet erg vinden. We bestellen denk ik een taart met foto bij de Hema. Of misschien bak ik zelf gewoon wat appeltaarten. Ben er nog niet over uit ;).

19. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik weet nog dat mijn broertje een taartje kreeg, met 1 kaarsje. Geweldig vond ie het, heel dat menneke onder de taart maar het was zo lief en de foto's zijn echt geweldig, zelfs 21 jaar later!

Lena krijgt vast wel een lekkere taart, waar ze lekker in kan graaien. Feestjes moet je goed vieren, met goed eten. Dus ook voor Leentje! En als dat € 4,95 kost, nou dan gooien we eens flink geld over de balk dan :D

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Misschien heb ik niet zo'n behoefte aan een taartje om in te graaien omdat we aan Rapley doen en Eva altijd al zelf haar eten pakt... ik denk eerlijk gezegd ook dat Eva zoiets heeft van, wat schotel je me nou voor?

Deel Deze Pagina