Taartje 1e verjaardag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie1980, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Maar als ze zelf haar eten pakt, is graaien in een taartje toch helemaal goed? ;)

snap je wel hoor ; )

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    De meeste kinderen vinden het helemaal geweldig als ze opeens wel zelf in hun eten mogen graaien. Eva is dat juist al gewend, dus ik denk dat ze er weinig aan zal vinden. Ze kan het ook niet goed vastpakken en ik denk dat ze dat niet leuk zal vinden. En daarbij vind ik al die zoetigheid niet nodig ;).

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

eens in t jaar is toch echt geen ramp hoor!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vast niet, maar van mij hoeft het niet. Moet iedereen toch zelf weten?

5. imhvanboxtel

25 jun 2008
    24
    0
    0
    Ik heb voor mijn zoontje met zijn 1e verjaardag een bumba taart gemaakt.
    Maar een meptaartje zoals ze die volgens mij noemen heb ik niet gemaakt, vind het zonde waarom moet er op een taart geslagen worden? Of graaien in een taart? Als ze het met hun eten doen krijgen ze te horen dat het niet mag.
    Dus hij heeft gewoon heerlijk een stukje taart gekregen van zijn Bumbataart en dat vond hij heerlijk.

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Mijn moeder en ik zijn eruit: van mij krijgt Camila een heerlijke taart van mm-pannenkoek en van mijn moeder een gebakje ;) !

7. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Hier ook koemelkallergie en ook van in dezelfde maand geboren.... Ik ben zelf niet zo creatief helaas, wat voor ideeën heb je al. Denk je dat bakkers zelf ook wat kunnen maken? Ik heb wel eens zo'n klein vruchtengebakje besteld....

8. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Vlademira, heb jij een beter idee dan? Ik hoor het graag.

9. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Nog 6 nachtjes en mike is 1 jaar oud :confused: pff gaat dat snel.
    Wij hebben een grote taart besteld met afdruk enzo en mike krijgt gewoon een stuk mee en daar mag hij mee doen wat hij wil :) ..dus camera's en weet ik wat niet allemaal zijn dan zeker in de buurt:):)

Deel Deze Pagina