rijstebloempap

Discussie in 'Voeding' gestart door caroline16, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

geven/gaven jullie dit als de eerste fles?
    ik dacht namelijk dat het waarschijnlijk handiger zou zijn om het als 2e fles te geven, rond de lunch dus.. want ik probeer nu 1 pak rijstebloem.. en ga daarna verder op een pap die meer op brood begint te lijken.. aangezien ze tijdens de lunch over een tijdje brood gaat eten, leek mij dit handiger, of is dit heel raar?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gaven rijstebloem (vanaf bijna 5 maanden) om te wennen aan vaste voeding. Wij gaven het dus om 11 uur want dat was het tijdstip waarop wij begonnen met groenten geven. Ook gaven we rijstebloem in de laatste fles voor een meer verzadigd gevoel (en voor de lekker)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wij gaven rijstebloempap rond 4/5 maanden in de laatste fles. We hebben rond dat tijdsstip de fles van 23 uur eraf gehaald en de laatste fles werd toen rond 19/20 uur gegeven. Door hier rijstebloem door te doen redde hij het prima tot de dag erna. Het gaf een langer verzadigd gevoel.

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

dus wat kan ik dan beter doen, de eerste fles in de ochtend, of de laatste fles (tussen 21.00 en 22.00, 4e fles) eraf halen en de 3e fles pap geven zodat ze genoeg heeft aan 3 flessen?

Deel Deze Pagina