Ja dit is echt super leuk én lekker En er zijn ook andere opties mogelijk, ik heb mijn beste vriendin vorige week de cheatday box gestuurd, die is dól op chocola. Omdat het voor haar verjaardag was hebben ze er een leuke twist aangegeven met de verjaardagskaarsjesletters die je ook op de verjaardagsbox ziet. Super leuk Ik ga mijn man voor Valentijnsdag de Valentijnbox sturen. En daarmee ook voor mezelf dus, haha
Super leuk idee. Maar ik vind het zo op het oog wel erg prijzig voor wat je krijgt. Er zit geloof ik niet iets handgemaakt ofzo tussen. Als je zelf voor 40 euro aan zoetigheid koopt kun je wel 3 boxen maken denk ik .
Oh dat zal best wel ja, maar gemak is mij ook wat waard Plus dat ze zelf bezorgen, als ik het zelf maak en opstuur komt het waarschijnlijk erg oud en in gruzelementen aan
Even serieus. Ik wil dit. Begin volgende week zijn we 8 jaar getrouwd en komend weekend gaan we het 'vieren' met een filmpje thuis, een speciaalbiertje voor mijn man, sushi (voor mij de vega) en nu wil ik dit ook. Maar ik denk dat ik dan al te laat ben met bestellen?
Bij wat te laat met bestellen? De meeste webshops met brownies ed, hebben geen langere levertijd dan 1-2 dagen. Check de sites.
Ik zie het nu ook. Klikte wat aan en dat was uitverkocht. Maar mijn hemel. Hoe moet ik nu een keuze maken hahaha. Ik ben vooral voor gemak haha!
Thanks! Die boxen die je ook tipte zijn ook leuk! Die ken ik wel. Idd prijzig maar wel súper handig. Al dat geklooi als je alles in groot verpakkingen los moet kopen.. Ik doe wel vaak met kinderverjaardagen zoiets maar dan in mini variant. Dan koop ik leuke mini boxjes, bijv doosjes van Paw Patrol of Peppa Pig en die vul ik dan volgens een bepaald thema. Zelfde idee maar dan net even wat anders. Daar mix ik ook gezond met zoet.
Iemand ook ervaring met https://www.thebrowniebox.nl/ ? Puur omdat je hier meer verschillende smaken kan kiezen per pakketje
De lekkerste Brownies ooit en geleverd in een leuk doosje wat door de brievenbus past. Daarnaast veel en wisselende smaken om te kiezen dus echt een aanrader!