Wie had er een nega test voor haar NOD, en toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sunnycloud, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Even een vraagje hier over zwanger worden, want ja jullie zijn zwanger.
    Allemaal gefeliciteerd!

Nu heb ik even een vraagje: Wie had er voor haar NOD kwaaltjes en een nega test en bleek toch zwanger te zijn?

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Jeetje niemand....

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Zwangerschapskwaaltjes lijken veel op menstruatieklachten. Moeilijk uit elkaar te halen. De meeste hier testen na de NOD, omdat wanneer je voor de NOD positief test het nog 50% kans heeft dat het mis gaat. En de kans is groot dat je voor de NOD nog niet voldoende HCG aanmaakt en dus een negtieve test in handen krijg. Je kunt daarom niet vertrouwen op een negatieve test voor de NOD. Het kan namelijk nog alle kanten op..

4. Niet meer actief

ikke!

Ik had op mn nod een negatieve test. (digitaal clear blue)

En 4 dagen later testte ik hartstikke positief...

5. Hoi sunnycloud

Hier op de dag van mijn NOD een negatieve test.

4 dagen later weer een test gedaan. Daar kregen we een heel vaag en zielig streepje.

Pas een week na mijn NOD hadden we een écht duidelijke positieve test in handen (testen staan in mijn album)

Groetjes Kirsten

6. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik testte twee dagen voor NOD en toen was het negatief en twee dagen na NOD goed positief, dus vier dagen later.

7. Phedre

Phedre Lid

27 feb 2007
    67
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook 2 dagen voor mijn NOD getest en toen was het ook negatief, 1 dag na mijn NOD was de test positief (nog wel een vaag streepje) en 3 dagen na mijn NOD was het een duidelijke blauwe streep.

8. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ik had op de dag van mijn nod een negatieve test, 3 dagen later een positieve. Achteraf bleek dat mijn eisprong een paar dagen later was dan ik dacht.

9. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Het kan zomaar dat je negatief test op je nod, staat ook in de bijsluiter van de zwangerschapstest, het advies is dan over 3 dagen nog eens testen.Dus voor nod testen is nog meer kans op een negatieve uitslag, probeer het nog eens een paar dagen na nod. Ik zal voor je duimen!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    VOOR en OP mijn NOD negatief.

3 dagen na NOD hartstikke positief!

11. Eppie

Eppie Lid

4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Ik ook!

2 dagen voor NOD negatief, op de NOD-dag negatief, 4 dagen na NOD negatief en uiteindelijk 9 dagen na NOD heel erg duidelijk Positief!

Deel Deze Pagina