Wij zijn echt niet thuis in de tablets. We overwegen er nu een aan te schaffen voor de verjaardagen van beide dochters (1 voor hun samen). Maar we hebben geen idee waar op te letten of waar te beginnen. Heb al wel het een en ander gelezen over kindertablets maar we denken dat het beter is een iets duurdere te nemen waar we zelf eventueel ook wat aan hebben. Wie heeft goed advies? Waar moeten we op letten bij aanschaf van een tablet? Het is dus voornamelijk voor de kinderen.
Wij hebben deze : Rotro tablet Leuk dingetje al zeg ik het zelf. Wij hebben niet zoveel met tablets.. zit liever op de laptop of mobiel haha.
Heb hier gister toevallig een topic over geopend en deze is verplaatst naar peuter en kleuter. http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/509520-welke-tablet-voor-peuter-2-a.html
Pomm, dankje. Ik heb het gelezen maar jij wil echt een kindertablet. Wij willen hem ook zelf kunnen gebruiken. Wat ik gelezen heb is het dan toch beter een "gewone" te nemen. Maar we weten dus niet welke?
ipad, wooowww even gekeken maar dat is echt veels te gek duur! Zo'n mini gaat nog wel maar dat is ook niks denk ik? Zo klein?
Ipad of samsung.. Wij hebben voor onze dochter de k3 tablet gehaald wat een drama zeg zo traag.. Gelukkig hebben we nog een ipad
samsung kids tablet heeft onze dochter. je kunt hem in een stand zetten voor volwassene. is eigenlijk gewoon de 7 inch tab 3 van samsung. met kids android erbij op. ik vind hem super
Wij hebben een gewone iPad en een iPad mini. Onze dochter gebruikt de mini en wij de gewone. Ik gebruik de mini wel als e reader omdat ik die prettiger vind vast houden dan de grote iPad.
Wij hebben hier een ipad en een Samsung tab3. Beide zijn prima in gebruik. Ikzelf vind de ipad fijner, maar dat komt omdat ik die meer gewend ben. De batterij van de ipad gaat ook veel langer mee.
Ipad! met alle apps voor iedere leeftijd kan je kind er eigenlijk nooit zat van worden. Plus; ze zijn zo makkelijk te bedienen dat zelfs mijn zoontje van 2 het juiste mapje met "zijn" apps weet te vinden EN zichzelf ermee kan vermaken. Netflix staat ook op de ipad, standaard op kids&family en daar vindt hij zonder moeite zijn favoriete filmpjes terug
Wij hebben ook een ipad mini en een gewone ipad. En het dochter vindt het ideaal. Ze kan zelf haar eigen apps vinden en netflix zit erop. Wij hebben zo'n speciale kinderhoes erbij gekocht. Zo'n blauwe met zachter dikke randen zodat als ze de ipad laat vallen die niet kapot gaat.
Hmm ok, die samsung tab3 voor kinderen spreekt ook wel aan, mede omdat we er dan zelf ook wat mee kunnen. Wat is Netflix?
Zeker een ipad. Kan je ook op martkplaats kopen maar wel ophalen en zeker niet laten versturen. Dus ophalen, even uittesten, kijken of hij filmpjes afpspeeld, het geluid het doet enz,... Met netflix kan je heel veel series en films bekijken voor 8 euro per maand. Kinderaanbod is ook heel groot. Maar netflix kan je ook op je tv installeren. Je kan op 2 toestellen tegelijk kijken.dus de kinderen op de ipad en jullie op tv.of andersom . Kan zelfs op de gsm Die 8 euro is echt het geld waard, als netflix zo doorgaat en heel groot gaat worden dan gaan we ziggo tv afschaffen. https://www.netflix.com/?locale=nl-NL
Onze dochter heeft voor kerst de k3 tablet gekregen, maar was al meteen kapot. Toen hebben we de Samsung kids tablet gekocht en deze bevalt prima voor haar.