Dringend tips gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

hallo,

Hier een vervolg van dit topic

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/320437-kat-ontsnapt-iemand-zijn-foto-lezen-4.html

Hij is dus inmiddels al 1.5 maand buiten.
    Sinds oud en nieuw hebben we hem niet meer gezien, tot vanavond, toen zag mijn moeder hem voor het raam
    Heel wat magerder, maar hij is er nog.
    Ze zetten elke dag eten buiten neer voor hem, maar ja er zijn veel katten die het opeten voordat hij er is.

Nu is er ook een kat bij die echt iedereen wegjaagt als je in zijn buurt komt, misschien dat hij daar bang voor is?

Maar hij wil niet naar binnen, toen hij mijn moeder zag, rende hij alweer weg.
    Hij is altijd als een bangerd geweest, dus ja hoe lok je hem naar binnen toe?
    Zo kan het toch niet langer, hij is nu al mager, hoe moet het dan over nog weer een maand?

Wie heeft voor mij de gouden tip????

2. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Uppie

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    foei ds een lastige.. Misschien in de tuin gaan zitten asl je hem buiten de tuin zit zitten? en kijken wat hij dan doet..

Of eten in een kattenmand zettn en kattenmand optillen en naar binnen zetten?

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb je geen schuur waar je eten neer kan zetten? De eerste keer het valk bij de deur zetten en steeds iets verder in de schuur tot hij zich veilig voelt.
    En dan rennen naar de schuur en. De deur dicht doen hihi

Succes

Deel Deze Pagina