Ik heb voor mijn dochter voor de herfst/winter een wit jurkje met zilveren stippen. Ik ben eigenlijk niet zo voor wit in de winter, maar het was van de zomer nog te groot en ik vind het zo'n schattig jurkje. Dus ik dacht, dan maak ik het wat winters. Ik wil er een dikke grijze maillot onder doen en dan een vestje erop, maar om het idee van het jurkje niet kwijt te raken vond ik dit wel leuk. Het lijkt lang, maar ik heb er even een foto bij gedaan hoe het op het plaatje zit. Of vinden jullie wit helemaal niet kunnen in de winter?? Bekijk bijlage 179568 Bekijk bijlage 179569
Hoi Tulip! Ik vind wit prima kunnen in de winter, ik kijk daar eigenlijk helemaal nooit naar.. naar dat soort dingen. Ik koop gewoon wat ik leuk vind voor mezelf en heb toevallig voor Lizzy ook een wit dik vestje gekocht voor a.s. winter. Harstikke leuk! Ik vind dit vestje ook superleuk hoor!!!!
Leuk hoor! Maar heeft 't jurkje wel lange mouwen dan, want 't vest heeft dat niet. Dat grijze vest heb ik ook voor Isabelle, erg leuk vind ik 'm!
Kan prima! Een wit rokje zou ik zelf nu niet meer doen, (vorig jaar als baby wel) maar een jurkje met een vestje kan prima!
Ik wilde er een witte longsleeve onder doen. Bedankt voor zo snel al reacties. Voor de liefhebbers het vest is van h&m.
OHHHHHHH daar heb ik zovaak mee in mijn handen gestaan.. Heb dan nog geen kindje,ben ook niet zwanger,maar vond m zoooo waanzinnig leuk,gewoon voor de heb.. Toch morgen maar is in de stad kijken of ze 'm nog hebben..
ligt eraan wat voor stof de jurk is soms zijn het katoenen stofjes die er gewoon te zomers uitzien dan vind ik het persoonlijk niet zo mooi maar heel vaak kan het wel gewoon hoor!