ik heb matcare. maar heb da blaadje gelijk weg gegooid omdat ik gewoon weet hoe ze werken . wist niet dat daar op stond wannneer je kan beginnen. heb trouwens gewoon een cyclus van 28 dagen gehad de laatste keer
Ik denk dat het te vroeg is.. Denk dat je het beste rond dag 11 kan beginnen om 1x per dag te testen en als de streepjes donkerder worden 2x per dag testen
Schijnbaar weet je het dus niet Maar op die bijsluiter staat dus een tabel met daarop op welke dag van je cyclus je moet beginnen, Ik heb ze gisteren toevallig van het kruidvat gekocht en op die bijsluiter staat dat je de kortste cyclus aan moet houden. Ik weet alleen niet of dat voor matcare testen ook zo geld.
ok. maar t kan ook zijn dat ik nu dus een langere cyclus krijg toch? al hoop ik dat niet maare dan begin ik do wel en als ze dan op zijn haal ik nieuwe.
nou de kortste was 12 dagen dus dat zal ik maar niet doen he hahah hou ik maar 28 dagen aan. bedankt voor de antwoorden
ja, maar als je een cyclus van 12 dagen hebt kan je nooit een eisprong hebben.. de luteale fase ( fase tussen ei en ongi) is gemiddeld al 14 dagen.. en moet minimaal iets van een dag of 10 zijn wil het vruchtje zich kunnen innestelen.. en een eitje groeit gemiddeld 2 mm per dag, dus je kan je ei gemiddeld ook pas ten vroegste op een dag of 10 hebben ( of hij moet mega snel groeien) dus als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt komt je ei gemiddeld op dag 14, dus is dag 11 vroeg genoeg om te testen.. ( anders zijn dadelijk je ovu testen al op voordat de piek er is) hier een schema; gemiddelde lengte van de cyclus start met testen ; 21 dag 4 22 dag 5 23 dag 6 24 dag 7 25 dag 8 26 dag 9 27 dag 10 28 dag 11 29 dag 12 30 dag 13 31 dag 14 32 dag 15 33 dag 16 34 dag 17 35 dag 18 36 dag 19 37 dag 20 38 dag 21
ok die 12 dagen was ook toen ik gestopt was toen ik stopte werd ik ongie en 12 dagen daarna weer. die keer daarop gewoon 28 dagen dus ga ik daarvan uit . dus ik ga dan dag 11 testen bedankt!