Wij hebben een iPad 1 en een iPad 2. Bevallen prima! Veel apps te krijgen, en omdat ik een iPhone heb is het handig dat ik die op meerdere apparaten kan gebruiken. Daar zou ik vooral naar kijken: als je ook een smartphone hebt, zou ik er een nemen op het zelfde platform. Ik heb er trouwens ook een los toetsenbord bij, voor als ik tijdens een bespreking of presentatie veel aantekeningen wil maken. Wel een silicone toetsenbord, die 'gewone' hebben te lawaaierige toetsen, dat leidt zo af.
- hogere schermresolutie - snellere processor - meer RAM geheugen - usb aansluiting - fijner OS (Android) De Nexus is dus sneller. Enige minpuntje is de camera, er zit er alleen eentje op de voorkant, 1.2 MP, echt bedoeld voor videochatten. Voor mij weegt dat niet zwaar, omdat ik andere apparaten heb waar ik foto's en films mee kan maken. iPad Mini 32GB met alleen Wifi kost 404 euro. Google Nexus 32GB kost 243 euro, da's bijna 2x zo weinig voor een sneller apparaat.
Hahaha, je hebt Appleliefhebbers en Samsung/Androidliefhebbers. Dat zul je altijd blijven houden. Ik heb niks met Appel, dus hier een Samsung tablet waar ik erg blij mee ben. Ook qua prijs, want die Appels zijn vrij duur. Android heeft ook veel meer gratis dingetjes/spelletjes in de Playstore dan Apple heeft. Bij Apple moet je veel meer betalen. Alhoewel men wel weer zegt dat Apple daardoor weer veiliger is qua virussen enzo. Het is gewoon een persoonlijke keuze denk ik.
Ipad mini! Ik heb hem in Engeland gekocht, dus geen idee hoeveel Euro ik ervoor betaald heb. Ik heb hem nu een maand of 3 en kan hem ten zeerste aanraden.
Ik heb een iPad, maar voor tekstverwerken en foto's (bewerken) gebruik ik wel veel liever de laptop hoor.
Ook ik wil een tablet gaan aanschaffen. Voor mensen met een tablet: hebben jullie er een toetsenbord bij? Zo ja, werkt dat qua tekstverwerken?? Ik ben een beetje op zoek naar het verschil tussen een tablet met toetsenbord en een laptop die je ook als tablet kunt gebruiken.