Keel klachten.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Al een paar dagen heb ik echt problemen met mijn keel slikken gaat wel maar als het mijn slokdarm in gaat verga ik van de pijn en straalt uit naar mijn rug buik.

Vanmiddag nog even naar de huisarts geweest( morgen moet ik naar mijn eigen huisarts) deze huisarts kon niet veel voor me betekenen.

Maar het is echt heel vervelend eet je brood verga je van de pijn in je slokdarm dat kan toch niet normaal zijn. Nou ja morgen als nog naar mijn eigen huisarts al een afspraak staan.

Maar wie herkent het? En heeft tips water gaat wel maar als ik bijvoorbeeld een boertje moet laten dan verga ik weer van de pijn het blijft maar door zeuren. Wie herkent het? Slik al twee keer daag.s pantraprazol echt last van mijn maag heb ik niet nu wel een brok dus in mijn keel dat heel erg pijn doet met eten ect ect.

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb het idee dat maagzuur omhoog komt en daar je slokdarm of irriteerd of het al ontstoken heeft.
    Ik zou zeggen: terug naar je huisarts en eisen dat hij wat doet. Sleutelen aan je medicatie of eventueel doorsturen naar een internist.
    Wellicht is pantoprazol niet het juiste middel of is er iets aan de hand wat verholpen kan worden.

PS: 2 x daags pantoprazol heeft geen meerwaarde tov 1 x de hele dosis ineens slikken. Het heeft een 24 uurs werking.

3. knap

knap Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord.

Eten is nog steeds een verschrikking. Net wat gegeten minihapjes en dan doet het nog zeer.
    Ben ook even gaan googlen en kom uit denk op een slokdarmontsteking. Afspraak verzet naar vanmiddag. Dochter ook ziek.... Zal je net zien.

Dus hoop dat ze me vanmiddag wat geeft. Ik moet eten heb ook suiker vanmorgen maar pure limonade genomen na dat ik mijn medicijnen in genomen had.

Nou ja begin het aardig zat te worden al die lichamelijke ongemakken.
    :(

4. knap

knap Niet meer actief

Gisteren geweest het is idd een slokdarm ontsteking wat doet dat pijn. Andere medicijnen gehad en eet op het moment met baby hapjes. ( goed voor de lijn) heb galaanvallen gehad pijnlijk weeeen gehad pijnlijk maar een slokdarmontsteking komt bij mij op het lijstje je van factor 9 van pijn. Brr.

Deel Deze Pagina