tablet. Welke?

Discussion in 'De lounge' started by Sammetje, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Eh...ik ben niet opgejut hoor...viel me alleen op dat je zo vaak proest...;) Dus ik dacht: ik proest even terug.

Enne...specificaties die staan gewoon zwart op wit. Kunnen ze in een winkel ook niet in hun eigen voordeel praten...maar goed dat terzijde.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zo wel een hele 3 keer :D
    kwam niet echt aardig over;)

die heb je in de winkel niet bij de hand.. je kunt maar beter goed voorbereid op pad gaan toch??

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Wij hebben een asus, en die bevalt prima!! Er zat een toetsenbord bij en we kunnen het geheugen uitbreiden. Ook speelt hij flash games i.t.t. de ipad. Ik wilde altijd een ipad, maar ben blij dat we voor asus zijn gegaan!!

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Als ik jullie was zou ik doorsparen voor een ipad, al dat natuurlijk mogelijk is.
    Wij hebben een ipad en ik moet zeggen dat hij geweldig is.

Mijn schoonvader heeft een sony, maar is er niet echt tevreden over.
    Mijn broer heeft een samsung maar verkoopt hem omdat hij niet fijn werkt.
    Die van de intertoys zal ik niet nemen die reageren inderdaad heel slecht.

Kijk anders even op marktplaats, er zijn heeel veel mensen die een ipad verkopen omdat ze een nieuwere willen.

5. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een iPad.. Helemaal tevreden over...
    Komt ook doordat ik mijn iPhone, iPad & iMac via iCloud met elkaar kan verbinden...
    Weet niet of dat met android ook kan, maar ik vind het ideaal...

Succes met je keuze!

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Ik zou altijd voor de iPad gaan (heb hem zelf ook)! Apple is veel gebruikersvriendelijker en dat voor veel aps moet betalen is onzin. In elk geval niet meer dan Android. En ja, mijn man heeft dus Android..

Maar goed, ik heb ook een iPhone en iPod dus ik ben Apple fan :D!

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Dat is niet waar, bij mij werkt alles perfect. Mijn oma heeft een ipad en bij haar werkt veel juist niet, en zij moet voor heel veel apps betalen terwijl die op android gratis zijn.

8. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mijn tip, koop geen goedkope rotzooi...je bent voor de wat snellere wel wat meer geld kwijt maar dat is zoveel beter!
    Ik had er ook 1 voor mn man gekocht...een goedkope, nou nu ligt hij nog te stoffen! Ik wou hem ook welleens mee voor mn werk maar als ik internet op ga kan ik bijna wel mn koffie opdrinken voordat hij naar een andere pagina gaat...heeeel traag dus en dan heb ik het gauw bekeken ;)

9. Sammetje

Sammetje Actief lid

Mar 11, 2011
    203
    0
    0
    thuiszorg
    Friesland
    Hahaha...Nou ik spaar even goed verder..En ik zal ff wat spullen op Marktplaats proberen te verkopen, dan koop ik liever toch een duurdere.
    Heel erg bedankt voor jullie tips. Ik koop het vlak voor zijn verjaardag, dus dat duurt nog wel even (6-8) maar kan niet wachten om het voor hem te kopen, en dit kado heeft hij nooit verwacht.. (omdat het zo duur is)
    Thanks meiden

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Goed besluit! Kijk als je dan genoeg gespaart heb op Tweakers daar staan alle tablets die te koop staan en dan kan je kijken bij welke winkel hij het goedkoopste is :)

Ik heb inmiddels me tablet nog niet maar ik zal binnenkort vertellen hoe fijn of niet fijn (wat ik betwijfel) hij is ;)

Share This Page