tablet... welke??

Discussion in 'De lounge' started by senna999, Nov 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    Onze computer is enorm oud en we doen er eigenlijk alleen mee internetten dus nu ben ik aan het kijken om een tablet te kopen als kerstcadeau voor mn man.
    ik heb nog enorm veel bol.com bonnen liggen dus ik ga de tablet daar kopen.
    nu ben ik echt een leek hierin hoor.
    zit te denken aan een samsung galaxy of een ipad 2.
    maar dan zie ik ook weer dingen voorbij komen als 7 inch, 10 inch, 16gb, 8gb opslag... wat is nu goed genoeg en bij de samsung zag ik dat je hem ook in een toetsenbord kan zetten. dat lijkt me ook wel makkelijk en dat kon ik bij de apple niet terugvinden.
    samsung werkt met playstore en apple met ?? appstore ofzo?
    wat zijn jullie ervaringen?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik ben groot van van de ipad. Maar dat is voor iedereen anders. ik heb de ipad4 met 16Gb opslag. Ook voor de ipad bestaan toetsenborden die je er op kan klikken.

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    iPad :).. Ik heb de eerste versie via mp (let wel erg op!! Beter ga je hem ophalen!) en ben erg tevreden :)

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik raad de ipad aan .
    ik heb hem zelf ook
    bij itunes kan je een kraskaart kopen
    en app kopen
    bij samsung gaat alles via creditcard zo ver ik dat begrepen heb toen ..

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

iPad 2 is nu €333 voor 16GB bij mediamarkt
    iPad 4 is de nieuwste en die kost €499 voor 16GB, die is 2x zo snel, retina scherm, betere camera's, én mogelijkheid om nog enkele jaren te updaten qua besturingssysteem. iPad 2 komen binnenlort geen updates meer voor

Je zou ook voor de ipad mini kunnen gaan. 7,9 inch, begint bij €330 voor 16GB, is veel handzamer en lichter dan de gewone ipad. Prestaties staan gelijk aan die vd ipad 2, maar wel nog lange update mogelijkheden

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    Ok,allemaal ipad fanaten hier haha. En wat is dat met 3g of 4g en soms zie ik staan simlockvrij zijn die andere dat dan niet? Werkt dat met een abonnement?

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

3G/4G is idd met abonnement
    Je kunt ook een ipad wifi kopen dan kun je gewoon via je wifi verbinding internetten en met de wifi + 3G/4G versie overal als je er een abonnement bij pakt waarmee je een simkaart in je ipad stopt

3G/4G versies zijn wel ongeveer €150 duurder en dan moet je er nog een abbo bij pakken

8. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Voor mijn verjaardag begin volgend jaar wil ik de samsung note 10.1 kopen. Ik ben dus niet zo van de I-machine :)
    Ik snap de fascinatie met de I-producten ook niet zo.

9. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ik zou de keuze tussen Ipad en Samsung af laten hangen van het soort mobiel wat je hebt. De Ipad kan je alleen koppelen aan producten van Apple en die zijn duur. Mocht je een Android telefoon hebben dan kan je geen gegevens uitwisselen. Ook zijn de accesoires van de Ipad duurder.
    Wij hebben net vandaag om die reden voor de Samsung Note gekozen. Zij hebben nu ook een actie van 75 euro retour.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

samsung galaxy tab 2 (10.1) WiFi 16GB

11. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Waar hebben ze die actie? Ben wel benieuwd :)

12. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hier ook zeer tevreden over de samsung galaxy tab 2 :)

13. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Dat is een actie van Samsung zelf. Wij hebben hem gekocht bij de BCC. Zeer tevreden en werkt perfect.

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    #14 Olifantje, Nov 16, 2012
    Last edited: Nov 16, 2012
    Mijn vriend heeft een iPad2 16 GB wifi..
    Heel tevreden over en word elke dag gebruikt. :D Wel jammer dat we de 3G versie niet hebben.

Maar hij heeft deze dus gewonnen en niet zelf betaald. Ik denk niet dat we zelf een tablet hadden gekocht. En als we het hadden gedaan, dan denk ik dat we voor de Samsung Galaxy Tab 2 waren gegaan. :)

Ik ben momenteel ook bezig om een iPad te winnen. :) Als ik zondagavond nog op 1 sta, dan heb ik hem! (kans is zeer groot dat ik win :p) In de voorwaarden hadden ze het over de nieuwste iPad. Dus ik neem aan nr4.. Ik ben benieuwd :)

Ik ben erg benieuwd wat het verschil is tussen de 2 en 4. :)

15. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Leuk, zag het. Duurt nog tot 31 jan. Kan nog even wachten gelukkig :)

Hoe werkt het met de spen en het multitasken?

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
  17. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Galaxy Tab 10.1 hier en zeer tevreden over!
    Je zit dan tenminste niet aan de Apple rotzooi vast (vader heeft Ipad 2) en zit vaak te schelden als hij wat nieuws wil. De Galaxy draait gewoon op Android.

18. papa gekko

Feb 9, 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    apple is meer een fashion ding. als je meer wil genieten zou ik voor de note10.1 van samsung gaan

19. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik boycot alles waar I voor staat, hou niet zo van trends en onnodig dure merken :D
    Van Samsung ben ik een grote fan, maar ik heb er geen tablet van (wel een telefoon), ik heb een goedkope van de Bart Smit :p. Ik heb deze gekocht voor m'n vader die een tijd naar het ziekenhuis moest, maar nu gebruik ik hem nooit meer. Ik heb toch liever een laptop ;)

20. Oogpotlood

Sep 9, 2012
    58
    0
    0
    Fulltime mammie
    Sassenheim
    Twijfelde zelf maandenlang over een IPad of Samsung. Uiteindelijk had ik een iPad3 cadeau gehad, en ben er superblij mee.

Share This Page