tablet yarvik 310

Discussie in 'De lounge' gestart door bumpie, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Ik wou een tablet kopen en zag deze bij mediamarkt in de folder staan. Heeft iemand ervaring met deze tablet?? Ik wil geen 500 euro uitgeven voor een tablet omdat ik een goede pc en laptop heb. Hij is gewoon voor een beetje mail checken enzo.

Iemand ervaring of een andere optie??

2. Bika

Bika Niet meer actief

Wij hebben de 210 (vorige model), het is een leuk ding die we bij de laptop hebben gekregen en voor het geld dat ze kosten zijn ze ook niet duur. Maar het is zeker geen heel gebruiksvriendelijk ding hoor, apps installeren gaat bij ons niet zomaar en daar bij scheelt het gewoon dat ik it-er ben en wat makkelijker dus met software omga. Maar opzich is het dus in prijs-kwaliteit verhouding een prima dingetje zolang je er niet van verwacht dat het werkt als een ipad.

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja ik weet dat je normaal via de market apps kunt downloaden maar dat wil bij yarvik niet dan moet je het via de pc downloaden en via usb erop zetten.

maar verder kan ik er wel mee op hyves enzo toch? en hotmail?

4. Bika

Bika Niet meer actief

Ik heb je pm beantwoord, hoop dat je genoeg weet nu en anders hoor ik het wel :)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier een iPod touch. Kan eigelijk hetzelfde als een iPad, maar veel handzamer en goedkoper :) typ dit er nu ook op.

Deel Deze Pagina