pffffft ik ben zo moe......echt op..... Onze oudste heeft adhd en ass, hij heeft daar ook nog zn ernstige allergieen bij en astma en een afwijking aan zn oogje al met al vaak naar het ziekenhuis voor onderzoeken enz... Onze jongste heeft helaas ook een allergie voor melk opzich niet zo erg, maar hij heeft hier ook nog ernstig eczeem bij, en hij heeft verschrikkelijk veel last van zn ontlasting, wij moeten nu elke dag zn darmen spoelen anders kan hij gewoon niet poepen of heeft hele harde klei poep.. Hij was vande week opgenomen in het ziekenhuis zodat wij het darmspoelen konden leren.. Hij moet de 22e naar het umc in groningen daar gaan ze verder kijken hoe het nu kan met zn darmpjes... al met al ben ik gewoon op en zo moe...... sorry voor mijn klaag verhaal..
Kan ik me heel goed voorstellen,best heftig alles bij elkaar. Digi knuffel vanaf hier en probeer wat uurtjes mee te pikken waar je kan!
hij mag deze week starten op een mediche kinderdag verblijf voor 1 dag dus dat is wel heel fijn, want hij snapt gewoon niets van vakantie, hij is zn structuur van de school kwijt en is daardoor heel druk...
sterkte, fijn dat hij naar een medisch dagverblijf mag gaan, rust voor jou, en structuur en plezier voor hem
Ik hoop dat je oudste wat leuke afleiding heeft op het mkdv. Niet gek dat je moe bent meid, zorgen om kindjes vergt erg veel van een moeder (en vader uiteraard).. Knuffel!
So hé, heftig hoor. Ik snap dat je moe bent. Sterkte! Hopelijk kan je af en toe wat rustmomentjes pakken.