Overtijd en nu 'rare' menstruatie, wie ervaring?

Discussion in 'Zwanger worden' started by koekjesbakker, Aug 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum dus excuses als dit al eerder gevraagd is. Ik kon het iig zo snel niet vinden.

Ik ben altijd regelmatig ongesteld; 27 dgn, nooit langer. Deze maand voor het eerst 5 dagen overtijd, maar steeds negatieve testen gehad.
    Vanochtend opeens een soort hele lichte menstruatie (bruin-rose), voelt ook anders kwa buikpijn etc.
    Vorig jaar december met de pil gestopt.

Ik voelde me de afgelopen dagen echt heel anders (heel moe, extreem vette huid, droge ogen, gerommel in buik, verminderde eetlust/kokhals gevoel) dus dacht eigenlijk wel dat ik zwanger was. Ik weet het, ik weet het: geduldig zijn, niemand kan voor mij in mijn lijf kijken etc, maar ben gewoon op zoek naar mensen die dit herkennen en of het mss toch nog zwangerschap zou kunnen betekenen.

Alvast bedankt!

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Ik herken dit wel.. was 5 dagen overtijd, en toen wat afscheiding.. LANG niet zoveel als bij een normale menstruatie. dit heeft 3 dagen een beetje geduurd en toen was het weg.. maar ik was niet zwanger, dus denk dat het toch een menstruatie is geweest..

3. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hi Jolanda, dank voor je snelle reactie! Ik durf er ook niet meer op te hopen dat ik toch zwanger ben, maar ja die knop zet je helaas niet zomaar uit :)

4. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

Aug 13, 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Zal een update geven voor degenen die dit lezen, herkennen en willen weten hoe het is afgelopen: ik ben helaas op mijn 5e dag overtijd ongesteld geworden. Begon met een dagje minimale bruine/roze afscheiding dus ik hield nog even hoop maar bleek dus echt menstruatie te worden en zit er nu middenin.
    Slikken en weer doorgaan!

Share This Page