Nog zal ik dan ook maar beginnen. - Nooit BV gegeven, moest er niet aan denken dat gelurk aan mijn tieten. Die zijn gewoon van mij! - Mijn zoontje eet elke dag meerdere snoepjes en ik eet lekker met hem mee! - Ik ben schuldig aan een partij scheldwoorden die zoonlief er ook weleens uitgooit! OEPS.. - Pyjamadagen zijn hier heel normaal. Heerlijk!! - Mijn zoontje kreeg met zijn 3e verjaardag een flatscreen tv met dvd speler op zijn kamer. - Bij het avondeten krijgt hij genoeg saus bij zijn eten (fritessaus, knoflooksaus of wat dan ook) hij vind het heerlijk en eet daardoor alles op zolang hij maar kan dippen. - Zo af en toe mag hij een klein rondje door de straat op mijn schoot in de auto zodat hij een stukkie kan rijden. - Mijn zoontje gaat over 2 weken naar school en de vlag gaat nog net niet uit. Heerlijk tijd voor mezelf! En nee er komt absoluut geen 2e kind want die zou mijn vrije tijd weer inpikken Ach zo zullen er vast nog meer dingen zijn. Dus bel de kinderbescherming maar!
ik kan me helemaal vinden in de pyamadagen en het huiskamerspeelparadijs, alleen het uitgaan dat gaat bij mij niet lukken. ten eerste heb ik er geen zin in... ten tweede ben ik met mijn gedachten alleen maar thuis. Maar voor degene die dit wil doen en kunnen Gelijk heb je! tot slot hebben we ook allemaal wel eens een badhairday
haha sliertjes en wat ballen in tomaten saus!! haha die ga ik onthouden... je hebt trouwens ook nasi goreng in een blik, die gooi je in de koekepan en klaar,
Hier nog zo'n ontspoorde moeder Ik maak het rooster van het werk, en werk normaal altijd de hele woensdag (7 tot 16 uur) Maar soms 1 x per 2 mnd geef ik mezelf een halve dienst of ik plan in dat ik het rooster maak. Kindlief gaat de hele dag naar de kdv en ik, ik laat mn snor epileren bij de turkse kapper Ga lui op de bank hangen en doe werkelijkwaar he-le-maal niets tot 16.30 (eten koken) Pyamadagjes hebben we hier ook! Ben blij als het 19.00 uur is en kindlief lekker op bed ligt. Laat hem met papa douchen want die doet grappiger tijdens het douchen. Ik heb te lang werk met scheren en haren wassen waardoor kindlief het beu is en het op een janken zet. Geef hem zijn speen vaak te snel. Op het cb vragen ze, heeft hij veel zijn speen? Nee hoor, ik heb hem nu bij om hem dadelijk mee te troosten na prikjes/controle enz.
alsof ik mijzelf hoor praten haha vooral het dikgedrukte heb ik heeeeel vaak geroepen en iedereen mij maar raar aankijken haha
Ohhh en deze is heul erg! Ook mama's laten wel eens een scheetje! Alleen word het nu eens tijd om dat stiekum te gaan doen.... laatst beantwoorde hij namelijk luidkeels mijn scheetje met "poep"!!
Hmmm waar zal ik beginnen: - Bijna altijd vergeet ik de vitamine druppeltjes te geven - Ook ik heb nooit geen bv gegeven, te veel moeite - Over tijdje gaan we naar NY zonder kids, en het lijkt me heerlijk even met zijn 2tjes - Kindjes iets te vaak tv laten kijken Oeps!
o ik weet ook echt niet meer wanneer ze hun eerste scheet of boer lieten hahahaa. stapjes wel woordjes...uuhhmm nee
Ik was daar altijd heel stellig in ik ga geen BV geven. Zo niks voor mij en wat een gedoe lijkt me dat. En zou als de dood zijn dat ik van die theezakjes zou overhouden.
even iets ophelderen..de theezakjes krijg je ook gewoon door je zwangerschap het geven van bv "bevoordert" het wel maar is niet de voornaamste reden dat je theezakjes krijgt
Dat wist ik wel maar het feit dat het het al bevordert was ook al een dingetje voor mij! En gelukkig heeft mijn zwangerschap geen schade aangericht.
hahahaahhaah bij mij wel ik had een mooie c cup en nu een kleine b. tientjes zonder wat stevigheid. man wat vind ik dat verschrikkelijk!!!!!!!! als ik het geld heb loop ik zeker weten het veldhuis kliniek binnen in een bikini lijk ik wel een 12 jarige
Als ik dat had gehad had ik ook zeker een operatie ondergaan. Nu zou ik het ook wel willen maar dat is meer omdat ik ze gewoon groter zou willen niet omdat het nodig is zeg maar. Want verder staan ze gewoon nog rechtop en heb ik niks te klagen alleen een maatje meer is nooit erg Maar heb wel zoiets waarom in een gezond lijf snijden als ik er verder gewoon tevreden mee ben. Dus denk niet dat het ooit gaat gebeuren.
idd allemaal check.. andaag ook nog niet buiten geweest ik ben kapot en slaap al nachten slecht. dus de tv staat aan dat ik even een uurtje kan zitten zo namelijk weer eten maken .. ( of vraag ik stiekum aan manlief macdonals mee te nemen ) ! idd soms een half uurtje eerder naar bed omdat wij ook kapot zijn .. helaas als ik haar in bed neem is het een springkussen ipv slapen !
o en borstvoeding nooit gegeven puur om de reden wat ik net zei ik heb al grote.. en dan is het bloed irritand !
Nou om eerlijk te zijn, lees ik bij jou toch best (in mijn ogen dan) onverantwoorde dingen: Ik zou mijn kinderen echt niet alleen laten, ook niet voor een klein boodschapje. Als mijn kind valt, lach ik daar echt niet om en hoe ze ook zeuren of de pina colada melk is, ze krijgen hier echt geen slok. Uiteraard moet je het zelf weten, ook ik ben heus niet perfect, maar wilde hier toch even op reageren.