taboe doorbrekend!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce1838, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

whahha daar had ik nog niet aan gedacht, tandjesfeest hier heb r 2 keer totaal kunnen verschonen.... poepwas doe ik hier eerst op de hand en dan meteen in de wasmachine :)

2. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat soort vriendinnen kennen we wel......... vlak voor dat jij komt heeft ze zekr ff handy clean door haar huis laten gaan en ongetwijfeld hebben zij en haar man al jaren geen seks meer :D

denk zoals we het hier lezen in dit super leuke topic het gewoon hoort in het leven, het hoort allemaal niet perfect te zijn toch........

erg leuk dames om dit te lezen en bij mij hoort van alles wel wat:p

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ohhhh hoe herkenbaar!! :D :D :D

* Sverre drinkt weer uit een fles sinds de tweeling er is. En ik ben te 'lui' om de strijd met hem aan te gaan.
    * We poetsen maar 1 keer per dag zijn tanden en dan krijgt hij na het poetsen ook nog eens een fles drinken mee naar bed. Heeft weinig nut dus. (De tandarts was overigens super tevreden!!)
    * Mette en Bjarne gaan niet elke dag of zelfs om de dag in bad. Wel steeds vaker overigens, nu ze vast voedsel eten. :D
    * Mette en Bjarne hebben al tanden en we poetsen die nog steeds niet...
    * Ik doe ze soms een schoon rompertje aan alleen omdat ik dan denk 'Wat zullen ze op het kdv wel niet van ons denken, dat we ze nooit in bad doen of schone kleren aantrekken?!'

Nou, dat lucht op. :D

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh, mijn huis is trouwens opgeruimd, maar ook alleen omdat het te koop staat en we regelmatig kijkers krijgen... :D

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat een pak van mijn slechte-moeder-hart zeg :D

* mijn man is obsessief met schoonmaken, dus ik laat het met liefde aan hem over als hij uit zijn werk komt. Echt erg, want ik ben met verlof. Maar ik heb mijn handen vol aan Renske de hele dag. Ook als ik op ZP zit :D

* na de avondvoeding (23u), die zij slapend drinkt, ben ik zelf zo gaar en duf dat ik haar zonder boeren of verschonen haar mandje in schuif. Maar de echte reden is dat ik dan echt niet wil dat ze wakker wordt en ik weer een half uur verder ben voor ze slaapt. :)

* strontbommen die ook deels op de romper geland zijn, leiden niet altijd tot verkleden. Als het kanariegele gebeuren op het luiergedeelte valt, heeft ze er vast geen last van, dat gevecht met die armpjes door die onmogelijke mouwtjes ga ik het liefst maar 1 keer per dag aan. ;)

* bij de eerste ochtendvoeding heb ik meestal het gevoel dat ik net een uur geslapen heb, en ben ik zo diep in een ontkenningscoma verzonken dat zij al een tijdje ligt te pruttelen voor ik op het idee kom om er een tiet voor te houden.

* jullie hebben het steeds over strijken alsof dat iets is dat je vroeger WEL deed. Nou ik niet hoor. Gewoon heel strak opvouwen. Of uit een berg schone, doch zeer verfrommelde was uit de Ikea-tas halen en zo gebruiken. Net als vroeger. :D

* de tv staat hier aan, dat is vast niet goed voor Renske's tere brein? Geen idee. Maar ik vind de Pfaffs en GTST wel een leuke afleiding bij het voeden.

6. adi

adi Niet meer actief

hahaahaha, zooo herkenbaar!!
    Vandaag kwam Aldin thuis met nog helemaal schone kleren aan. Dan denk ik bij mijzelf, deze kan ie eigenlijk vrijdag weer aan naar KDV, maar dan schaam ik me daarvoor hihihi erg he!
    (hij krijgt ze morgen thuis dan gewoon aan)

Hier is het trouwens ook altijd opgeruimd, maar dat komt omdat ik echt niet tegen rommel kan. Ik raak dan helemaal gestressed en kan niet functioneren. Het moet wat worden als er straks 3 van die piraten hier een bende maken, dan wordt ik helemaal gek.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb niet alles gelezen, maar ik zal ook eens een boekje opendoen :D:

- Strontvlekken op het luiergedeelte van de romper laat ik soms ook wel. Vind het gekkenwerk om hem 3 keer per dag te verschonen.. :)

- 's Ochtends gaat Kenji na zijn pap soms weleens meteen terug naar bed, zodat ik dat ook kan. (Meestal op zaterdag.)

- Poetsen is ook niet mijn favo bezigheid, dus hier wordt 1 keer per week alles goed gedaan, en tussendoor 'maar' 1 of 2 keer extra gestofzuigd. En we hebben een hond...

- Ik baal soms als Kenji wakker wordt, terwijl ik net op dat moment bezig ben met schoonmaken of iets anders in het huishouden.

- Ik baal dat ie zich nog niet van zijn buik naar rug kan draaien, want hij doet niks anders dan zich op zijn buik rollen. Als ie het beu is, wordt het krijsen, en kan ik weer komen opdraven.

Nou, dit was wel genoeg voorlopig. :D

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha fijn topic hoor,
    denk af en toe ook wel eens zal ik nou de enigste zijn maar niet dus!!

mijn dochter krijgt smorgends en savonds nog een fles (smorgends moet nog van het cb ivm gewicht maar savonds niet)

ik wil ook weleens me stem verheffen als ze erggg vervelend zijn.
    of hard vragen wat wil je nou?

bij mijn zoontje heb ik er af en toe erg doorheen gezeten,en dacht ik af en toe ook waar zijn we aan begonnen ( hij had kma reflux enz dus een extreme huilbaby gemiddeld 16 uur per dag)

als ze toevallig alle 2 een keer tegelijk slapen overdag kan ik er wel van balen als er 1 na een kwartier of halfuur wakker wordt..

ohjah de grote klussen in het huishouden schieten erbij in.
    het gewone opruimen en de was en alles lukt nog wel, maar de badkamer wc keuken enz een grote beurt geven dan lukt meestal niet..
    dus heb ik volgende week een dag vrij genomen en gaan de kids naar me moeder en ga ik de hele dag poetsen!! ( echt poetsen want het moet nu echt gebeuren)

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haha, heb ook niet alles gelezen. hier mijn slechte moederdingen (waar ik nu op kan komen, ben nogal moe:D)

* ze krijgt smorgens nog een fles, omdat ik vaak zelf te lui ben om een papje of een boterham te maken. ze krijgt later wel een boterham

* ik al kan balen als ze om 8uur wakker wordt (meestal is het 9 uur) en ik er niet tegen kan dat mensen hierover tegen mij klagen (dat ik niet mag klagen:D)

* ik de hondjes af en toe een beetje verwaarloos omdat ik niet altijd zin heb om (ver) te gaan wandelen. en ik meestal ga wandelen als leah slaapt, zodat ze dan juist aandacht krijgen.

* ze hier af en toe best een snoepje of chips krijgt.

* het hier in huis af en toe ook een zooitje is.

* ik niet zo heel vaak samen met haar speel. ze kan heel leuk en goed alleen spelen. ze komt wel vaak tussen het spelen door naar me toe en dan geef ik haar wel gewoon aandacht.

* savonds tijdens het eten af en toe de tv aanstaat.

* ik haar niet vaak laat huilen

* ik haar veel te lief vind daardoor krijgt ze vaker haar zin.

* ik blij ben als vriend weer thuis is, zodat ik langer kan slapen (hij gaat er dan smorgens uit) of ik niet alles in het huishouden moet doen (hij doet erg veel als hij thuis is)

(hhmm heb er best al veel)

* hier geregeld friet gegeten wordt, waar leah ook van mee eet (2keer per week?)

*maar ze krijgt geen potjes. meestal vries ik zelf iets in. (potjes vind ze niet zo lekker) fruit nog wel af en toe:D

zo dat is wel genoeg voor nu;)

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh ja, strijken doe ik ook niet. vind ik niet nodig (er zijn dingen zoals overhemden die wel gestreken worden, maar pas op het moment dat vriend ze aanmoet:D)

en zin in sex heb ik altijd wel, zin maken doe ik ook:D (is niet zo heel moeilijk) tis net vriend die minder vaak wil:(;):)

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    En dat is precies de reden waarom anderen dan denken dat het er bij jou altijd geweldig schoon uitziet en voelen ze zich weer schuldig omdat dat bij hun thuis niet zo is... ;) :D Ik doe dat namelijk ook als mijn moeder langskomt, terwijl mijn moeder echt geen poetswonder is, eerder het tegenovergestelde. (Ik laat mijn kinderen daar niet rondkruipen, dat zegt genoeg) Maar dat is dan meer het gevoel van; "kijk eens, ik kan wèl poetsen"... Zolang ze de kasten niet opentrekt, gaat het goed.. ;)

12. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Whahaha, wat een geweldig topic. Ik lees zo ontzettend veel herkenbare dingen. Het geeft me wel een gevoel van opluchting eigenlijk :)

13. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Oooow, wat een feets der herkenning!!;)

Nou, nu ik dan:

* mijn vriend heeft een keer met een bikinibroek van mij rondgelopen, omdat ook mijn onderbroeken op waren....:)

* ik strijk alleen de kleertjes van Thije

* ik werk 3 dagen, de rest ben ik thuis, maar zelfs op mijn "vrije" dagen kookt vriendlief, omdat ik er zooooo'n hekel aan heb!

* Ik hou absoluut niet van rommel. en ruim en poets dus te dwangmatig. Zo veel mogelijk in de slaapjes van Thije, maar soms red ik dat niet en dan ben ik "onnodig" aan het poetsen, terwijl ik ook met hem zou kunnen spelen. En houd ik mezelf voor dat hij ook alleen moet kunnen spelen.....Wat hij dus goed kan!

* ik weet vaak niet wat ik allemaal tegen Thije moet zeggen; 6x wat ben je toch een lekker jochie, wat eet/speel/lach/babbel je leuk, 20x mama gaat nu een blokkentoren bouwen, kijk!, mama gaat nu dit of dat.....Pffff....zonder reactie....En dus zwijg ik maar weer, te lang!

* ik vind het ook heerlijk als hij lekker ligt te slapen: tijd voor mezelf (lees: poetsen...:()

* Tja, de eerste maanden waren vreselijk! Ik heb toen in tranen aan de timmerman, die een raam kwam plaatsen, gevraagd of hij mijn kind misschien wilde hebben...:(

* ik heb Thije best een aantal keer weggewenst in het begin....

* Thije krijgt ook niet iedere dag schone kleren aan, ook geen schone romper....En inderdaad, als hij naar het KDV moet, ben ik me er extra bewust van, en krijgt hij even "grote beurt".....

Pffffff, dit lucht op zeg!

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    :D...

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahaha ik heb mij weleens afgevraagd of jayla nog in zo'n luikje zou passen (waar je vondelingen in kunt leggen:p) :D maar denk dat ze te groot is ;)

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heerlijk topic!

* ik baal dat ik hele dagen moet werken om mijn te koop staande huis te betalen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel eens lekker om even niet continue in mijn eentje voor de kleine te hoeven zorgen

* toen ze nog heel klein was en echt uuuuuren per dag huilde heb ik wel eens huilend mijn lief opgebeld en gezegd: Iedereen zegt "Geniet!" waar moet ik dan in godsnaam van genieten?

* ik ben wel eens héél blij dat ze even slaapt op mijn enige vrije dag in de week..kan ik eindelijk eens even computeren

* ik zeg altijd dat het goed gaat..maar ondertussen ben ik dood- en doodop van het vele werken, de nog regelmatig terugkomende nachtvoedingen, het gezeik op het KDV, de enorme hoeveelheid huishoudelijke klussen die zich maar blijven opstapelen omdat ik 's avonds vrij vaak geheel onbedoeld op de bank in slaap val als Roos ligt ( en dan te laat wakker wordt om dan nog eens te gaan stofzuigen)......eigenlijk kan ik er regelmatig wel om janken..en soms doe ik dat dan ook:(

* ik ben soms erg jaloers op mijn lief, die doordeweeks gewoon zijn vrijgezellen leventje kan leiden terwijl ik elk moment van de dag van half 6 tot soms wel half 12 in touw ben

* ik moet er alleen niet aan denken om alle dagen van de week thuis te zijn ;)

*soms draagt Roos ook wel eens vaker hetzelfde, want ik kom echt niet altijd aan mijn was toe. Hoewel ik haar spullen meestal wel op orde heb, alleen die van mezelf niet

* ik kom nu nog wel eens niet toe aan douchen..erg he?

17. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ooh herkenbaar, dit topic..
    Ik heb, toen onze dochter voor de tighonderdste keer slechts een paar uurtjes per etmaal sliep en de rest van de tijd huilde en spuugde (arm kind :(), eens midden in de nacht tegen manlief gehuild dat ik haar niet wilde. Had direct spijt als haren op mijn hoofd en heb dochter meteen mijn excuses aangeboden en haar de rest van de nacht geknuffeld..

18. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    oh dit herkennen mijn man en ik ook!!
    wij moeten door onze dochter der kamer heen om naar de badkamer te
    gaan,dus we kunnen niet douchen als ze slaapt!
    dus dat is best lastig af toe, als mijn man vroeg thuis is gaan we alle 4.
    dan ga ik met onze dochter en hij met onze zoon of andersom,en de ander kleed de kleine dan aan,zodat we zelf ook nog even rustig kunnen douchen

haha wat een gedoe he!?

19. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Oja, ik verwaarloos onze lieverd van een kat.... Die wil nog zo graag spelen, maar 's avonds ben ik zo moe...Soms zet ik de hem zelfs buiten.....

En inderdaad, heel dubbel: ik wil veel liever thuis zijn, maar ik vind het zoooooo heerlijk om nog te moeten werken, even iets wat ik wel goed kan!!!

20. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik loop nog steeds regelmatig tot halverwege de ochtend in pyjama.. Haal eerst dochter uit bed, ga dan ontbijten en ga pas douchen en aankleden als zij weer slaapt..

Deel Deze Pagina