Oja, nog een hele achterlijke.....ik voel me een betere vrouw, nu ik een bevalling doorstaan heb......
haahaha ik ook! en iedereen mag het ook horen van mij zo heb ik al aardig wat mannen weggejaagd met me bevallingsverhaal
Hahaha, ik probeer me nog in te houden met mijn verhaal! Terwijl ik soms op springen sta!!! Maar goed, ik heb natuurlijk de allerheftigste bevalling ooit gehad..... Kun je nagaan, dat dat na ruim 9 maanden nog een rol speelt!!!
hahaha ja ik ook hoor heb er alleen al bijna 50 uur over gedaan en dan tel ik pas vanaf de heftige weëen.. o o voel de drang weer opkomen! nee het was bijna zielig toen ik n keer op stap ging kwam er n kerel met me praten en echt ik heb me hele verhaal aan m verteld zelfs dat ik net frankenstein ven beneden ben en hoe de moederkoek eruit zag en dat jayla in der vruchtwater gepoept had ja had ie niet verwacht toen die overwoog met mij te komen praten hahahaha ineens zegt ie ja ik ga ff naar de wc kom zometeen terug! dus ik roep m nog na jaaa je moet wel terugkomen want ik wil nog ff vertellen hoe ze de hechtingen uit me doos hebben gehaald! nou heb m de rest van de avond niet meer gezien...
hahaha heeerlijk topic!! nou mijn lijstje dan ook maar: - vuilnisbakm puilt regelmatig uit omdat ik gewoon geen zin heb om hm te verschonen. -dochterlief krijgt ALTIJD potjes omdat ik 5 avonden pw werk en dus weinig zin heb om voor haar apart te koken.. - bedden verschonen, wat is dat - heb ineens zon hekel aan al mijn kindloze vriendinnen die maar klagen dat ze het druk hebben! (heb ook maar 1 vriendin met kind.. en de rest allemaal niet, bets frustrerend af en toe!) - wil de tuin aanpakken maar het komt er gewoon niet van! - ben blij als de kleine ff slaapt! - blijf regelmatig liggen sochtends als ik geen zin heb, pas als ze echt begint te krijsen ga ik er nog eens uit... - in het weekend maak ik gretig gebruik van mn man die dan thuis is! - laat dochter vaak alleen spelen omdat ik met andere dingen bezig ben.. - rook savonds onder de afzuigkap(als ze op bed ligt) hmmm meer kan ik nu ff niet bedenken...
Daar erger ik me ook kapot aan... en maar klagen over hun werk, feestjes, en druk sociaal leven. Ik denk dan: weekje ruilen? Dan piep je wel anders.
Dapper hoor meiden! En iedereen die beweerd dat ze zich hier niet in kunnen vinden, zijn niet eerlijk. Hier nog eentje: Ik heb niet altijd zin om 's morgens in alle drukte de tanden te poetsen van de kids ( 's avonds wel altijd) En uiteraard zijn er nog véééééél meer dingen, ik zie veel dingen die ik herken. Nogmaals heel dapper meiden!
Nou volgens mij is het erge nog dat ze écht altijd zo'n opgeruimd huis heeft. Ook toen ze nog geen kind had. Ik kan bijvoorbeeld rustig een dag op de bank zitten terwijl het hier een zwijnenstal is (ok, nu iets minder, maar dat wijt ik aan de nesteldrang), maar zij is echt zo'n "poetsmiep". Ook niet helemaal normaal als je het mij vraagt, hahaha .
Heerlijk topic! Ik zal ook een boekje open doen: - ook ik herken praktisch Alles wat hier staat... - ik doe soms weleens alleen een schone romper en kleertjes aan (dus zonder in bad te zijn geweest) alleen als hij naar het KDV moet... - als ik m savonds een schone romper heb aangedaan en hij is smorgens doorgelekt dan probeer ik weleens met een billendoekje de boel te redden omdat ik geen tijd en zin heb om hem weer helemaal te verkleden... - ik baal dat hij over is gegaan van 2 naar 1 slaapje... - soms denk ik smorgens weleens: hoe kom ik in hemelsnaam de dag door? - ik heb zweleens gezegd dat ik naar mn werk ga voor de ontspanning - als ik m in bed hoor pruttelen wacht ik altijd tot dat het overgaat in krijsen (zolang hij niet huiilt zal hij het nog naar zn zin hebben, nietwaar?) - ik zou veel vaker met hem naar buiten moeten gaan (ben blij dat ze dat op het KDV dageklijks doen) - ik heb een schoonmaakster geregeld omdat ik zelf de "puf" niet heb... terwijl ik toc 4 dagen per week thuis ben - ik geef m soms een speen als hij jengelig is, terwijl ik hem er eigenlijk niet aan wil hebben - ik doe hem geregeld iets eerder naar bed om meer mij-tijd te hebben - mn zoongtje gaat geregeld met opgedroogde snot/ slaapvlekken in zn gezicht naar het KDV en dan verontschuldigen dat ie zo verkouden is... - als hij heel moe is en huilerig "vergeet" ik vaak zn tanden te poetsen, ik heb dan gewoon geen zin om de strijd aan te gaan - ik sus een zeurbui vaak met wat te eten of te drinken... - als ons zoontje niet wil eten pureer ik het door de blender en meng ik het met yoghurt. Dan gaat t vaak toch nog op. En dit doe ik niet alleen omdat hij zn vitamientjes binnen moet krijgen, maar omdat hij anders snachts wakker wordt van de honger (en wij dus ook...) - soms heb ik echt geen zin om consequent te doen en laat ik hem dingen doen die anders niet mogen. Maar als we bezoek hebben ben ik de strenge moeder! - ik heb weleens heel nare dingen over hem geroepen tegen mn man als hij weer eens nachtelijke zeur buien had en ons wakker hield Maar verder is het een scheet hoor! Oeh...schaam me best als ik de lijst terug lees...
Ach ja kinderloze mensen weten niet beter, denk ik dan maar... Vooral het geklaag van mensen die beweren 'moe' te zijn als ze eens een kater hebben, of 1 nacht slecht geslapen ofzo... Woehaha, je hebt geen idee wat moe zijn is! Maar goed voor onze schatjes hebben we het allemaal graag over, toch?
- Ik moest echt een paar dagen wennen aan Fenna. Stiekem vroeg ik me af, of ze na een nacht alleen maar gejankt te hebben, of ze wellicht ook nog iets anders kon dan janken. - Ik vind het heerlijk als ze naar het KDV is, schijnt blijkbaar ook een taboe te zijn. Maar soms heb ik ook even geen zin. - Ze krijgt nog steeds lekker pap uit een fles - Ik ben blij dat ik maar 7 weken BV heb gegeven. Mijn borsten waren weer mij! - Als ze maar aan het dreinen en miepen is, dan doe ik haar na . Wel effectief overigens! - Ik vond de eerste 3 maanden geen reet aan. - Ik laat haar meestal wel even huilen, vanaf ze op haar eigen kamertje ging slapen. - Ik heb een gruwelijke hekel aan kinderen die met janken alles gedaan krijgen, dus ik ben vrij strikt met huilen.
Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan de meeste andere kinderen die huilen of jammeren. Stiekem vind ik zelden andere kindjes leuk of lief behalve die van mezelf of van vriendinnen
haha ja ik ook!! Ik vond kinderen altijd irritant. Als er in de trein kinderen bij kwamen zitten, ging ik weg! Nu ik zelf een kleine heb, is het wel minder, maar nog vind ik vreemde kinderen meestal maar lastig en zeikerig. Eens afwachten hoe die van mij wordt...
Nadat ik gereageerd heb op het forum wat ik goed doe moet ik natuurlijk ook vertellen wat ik wat minder vind *Het heeft maanden geduurd voordat ik erachter was hoe ik mijn geduld goed kon bewaren *Als er van die huil weekjes zijn dan kan ik haar af en toe welleens achter het behang plakken Ben dan errug blij dat mijn vriend dan thuis is. *Heb 's nachst welleens oordopjes in gedaan om dat ik het huilen niet meer aan kon horen(af en toe een huilgeluidje om de ;paar minuten). Mijn vriend deed dat overigens niet dan hoor *eigenlijk altijd savonds eten uit een potje geef omdat ik bang ben dat ze mijn eigen gemaakte eten niet hoeft of dat het te zwaar gaat vallen als ik het optyp snap ik het zelf ook niet....kook eigenlijk elke avondnou ja *Blij ben als het savonds 7 uur is want dan gaat suus naar bed(niet dat ik het niet gezellie vind maar ben dan gewoon echt ontzettend moe).
Wat een herkenning zeg hahahaha - Ik verhef regelmatig mn stem (schreeuw soms zelf) ik moet écht leren een langer lontje te krijgen - Ik ga het tandenpoetsdrama regelmatig NIET aan maar laat hem zelf poetsen (lees tandpasta vd borstel zuigen) - Mijn zoontje krijgt altijd een fles melk NA het tandenpoetsen omdat hij anders simpelweg niet gaat slapen... - Zoonlief gaat ook maar 3 keer per week in bad (echter vind ik dit niet echt een zonde ofzo... ik zou hem dolgraag vaker in bad doen wnat vind het heerlijk om te doen alleen krijgt hij een onwijs droge huid ervan) - Mijn zoontje eet elke dag met de pot mee maar ik probeer dan wel nog een potje tussendoor erin te lepelen aangezien hij verse groenten afgeschreven heeft - Mijn zoontje krijgt standaard wat te eten in de auto omdat hij anders blijft jengelen (hij haat auto rijden) Enz enz enz
Wat een herkenning!! Ik ben door de pil heen zwanger geraakt (wat mijn zoontje absoluut niet minder welkom maakt, maar dat terzijde) en ik was altijd het prototype waarvan niemand ooit had verwacht kinderen te krijgen... Haat is een groot woord maar ik had totaal NIKS met kinderen en om eerlijk te zijn nu eigenlijk nog niet... alleen met mijn eigen zoon
Precies!! Ik praatte ook altijd lelijk over andermans kinderen ("tuig, k*t kinderen en meer meer van dat soort termen),Maar ondertussen ben ik wel verontwaardigd als ik van mensen terug hoor dat ze nog lang niet verwacht hadden van mij dat ik moeder zou worden! Alsof ze mij geen goede moeder vinden
Hahahahaha hier ook zo hoor Druif... iedereen was echt geshockeerd toen ze hoorde dat ik een kindje kreeg... en wat ben ik DOL op hem!
Van mij had ook niemand het verwacht, terwijl ik al wel 10 jaar een steady relatie had/heb etc . maar moet er bij zeggen dat ik idd een stuk milder ben geworden nu ik moeder ben en ik vind ons zoontje echt ubercool en echt het leukste kind om te zien! Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat er anderen zijn die hem niet leuk vinden...