taboe doorbrekend!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce1838, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    En? Ligt 'ie al in de vuilnisbak...? ;)
    Als je die rompers niet meteen in een sopje zet krijg je ze nooooooit meer schoon :p

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Die vind ik eerlijk gezegd ook nogal heavy :(

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Meen je dat nou echt serieus?! :$:$:$
    Ben hier wel even sprakeloos van!

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    En lees nu (gelukkig!!!) dat ik niet de enige ben!!!

5. LovelyDK

Ik heb een stuk vergeten in mn quote maar ik doelde er idd ook op..

6. moeke31

moeke31 Niet meer actief

nee, ligt nog mooi in de wasmand. KLeine gaat zometeen naar KDV dus dan ga ik eens kijken of ik het nog schoon krijg. Anders gewoon de vuilnisbak in. De hele wasmand zal nu wel onder de poep zitten:D

7. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Dat is bij ons ook soms het geval.
    Vooral als ze niet lekker in haar vel zit al een paar dagen, dan is voor madam ook niets meer goed/leuk, en wil ze ook niet slapen.
    Als wij dan na een lange dag eindelijk zelf onze ogen dicht willen doen, en ze begint weer..... tja, ook bij ons wordt er gemoppert.
    Maar alleen op onze slaapkamer, zodra we haar deur open doen dan zijn we troostend of streng, net wat de situatie nodig heeft.

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Het zal er in ieder geval niet naar bloemetjes ruiken :D

9. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Dat kan toch?
    Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand dat vind.
    Ik heb ook wel hetzelfde gedacht.

Ja, ja, uiteraard zijn alle kindjes 'wondertjes' ;)
    Maar ook zo'n wondertje kan je heel goed zo uitputten dat je gewoon op een gegeven moment echt de lol er niet meer van inziet, om een kleintje te hebben.:(
    En dan kun je heel graag willen dat ze alvast ouder zouden zijn zodat ze meer dingen zelf kunnen doen, en dat je niet meer voor elke poep en scheet hoeft te rennen. (minder handenbindertjes zijn;))

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Eens met LadyDaisy...we zouden hier niet veroordelen!!!

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Natuurlijk heb ik deze gedachten ook wel, maar dat je echt VAKER de last ervan in ziet dan de lust...?? Dat vind ik wel shocking ja!

12. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    maar zoals mikki77 ook al schreef, dat je het denkt prima maar we zouden hier niet veroordelen.

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou prima dat jullie niet veroordelen, ik sluit me wat dit betreft toch echt aan bij Druif78, ik vind het vreselijk om te lezen dat iemand haar kind vaker ziet dan een last dan dat ze er plezier van heeft. Sorry dan voor de veroordeling, verdere reactie in het biechttopic.

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dat is zeker zo! En fijn dat we het hier wel kunnen spuien! Maakt t allemaal een stuk draaglijker ;)

15. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Ik sluit me hierbij aan. De bedoeling was om hier vrijuit te kunnen praten niet om te veroordelen.

16. LovelyDK

Oke sorry voor de veroordeling, maar váker een last dan een lust daar zou ik persoonlijk toch wel ff iets aan gaan doen!

17. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ga verder met de lijst, eens even denken.

- Ik zit ook weleens liever achter de computer dan dat ik met Boaz bezig ben.
    - Hij heeft soms weleens 3 dagen achter elkaar dezelfde romper aan, of dezelfde broek. Hij spuugt niet ,zweet natuurlijk niet, gaat bijna elke avond in bad, dus waarom niet. Zelf heb ik ook weleens 3 dagen dezelfde bh aan(of langer) en ook dezelfde broek.
    - Ik vind babykleding kopen helemaal niet leuk. koop liever óf andere dingen voor hem, of iets voor mezelf.
    - Ik vind zijn poepluier verschonen echt heel vies. Mensen zeggen dat went wel omdat het je eigen kind is, maar ik blijf het vies vinden.
    - Ik maak me soms weleens druk of hij niet een te kleine piemel heeft. En dan ga ik bij babyzwemmen om me heen kijken hoe die van andere kinderen eruit ziet. Maar dan zie ik alleen maar oudere kinderen en die zijn allemaal 3 keer zo groot dus dan weet ik nog niet waar ik aan toe ben.
    - Ik moet soms lachen als Boaz huilt omdat hij dan hele zielige gezichten trekt of rare geluiden maakt. (dan pak ik hem natuurlijk wel op).
    - Mijn man en ik hebben soms gesprekken over seks ofzo(zo van heb je zin ofzo) als hij in de box ligt en dan voel ik me een hele slechte moeder en dan denk ik dit moet ik snel af gaan leren voordat hij ons ineens kan horen haha. (hij is nog maar 4 maanden maar toch).

Voor de rest geniet ik vollop van onze kleine jongen!

18. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Whahahahaa! Sommige punten vind ik echt hilarisch!
    - Mijn man en ik maken soms ook van die sex-toespelingen of gaan expres heel vulgair doen en dan speelt ons zoontje gewoon om ons heen.
    - mijn man laat wel eens een scheet in het gezicht van ons zoontje als ons zoontje ook loopt te ruften :p
    - als hij een keiharde boer laat liggen we vaak helemaal in een deuk (wat we heel snel moeten afleren, anders gaat ie het straks expres doen bij het KDV!)

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik lig helemaal dubbel hier!! Geweldig!! :D:D:D:D:D:D:D

20. moeke31

moeke31 Niet meer actief

je kunt je ook niet voorbereiden op de komst van zo'n kleine, niemand kan je vertellen hoe het voelt. Ik denk dat het dan voor jezelf het ergste is dat je je kind vaker als een last ziet. Als dan iedereen je ook nog gaat veroordelen is dat helemaal vervelend. Mijn zus heeft hetzelfde, vindt haar kinderen ook vaker lastig als leuk. Maar ja, zij heeft ze dan wel zelf teveel verwend, dus is een beetje haar eigen schuld.

Deel Deze Pagina