Taboe of niet? (Vroeg bevallen)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Elance, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    mijn moeder is bij alle 5 haar kinderen te vroeg bevallen. en ik en mn zussen van alle kinderen te laat! zegt dus niks!

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bij mij zegt het ook niks. Mijn moeder beviel van mij precies op de uitgerekende datum en van mijn zusje 10 dagen te vroeg
    Mijn oudste kwam 2 weken te vroeg, jongste 9 dagen te laat. En nu zit ik af te wachten wanneer nummer drie komt. Statistisch gezien moet ie zo'n beetje rond de datum komen, in het midden van de andere twee.

3. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Mijn moeder was bij mijn broers en bij mij ver over tijd. Bij mijn oudste broer een ingeleide bevalling, bij mijn andere broer ook 2 weken over tijd en bij mij bijna 3 weken over tijd en stond er ook al een inleiding gepland.
    En zie mijn banner, ik ben zelf inmiddels ook 8 dagen over tijd :(.

Mijn tante is bij alledrie haar kinderen voor de uitgerekende datum bevallen en mijn nichtje is afgelopen jaar ook voor de uitgerekende datum bevallen.

Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit!

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Mijn zusje en ik waren allebei te laat. Mijn dochter kwam met 30w4d. Dus in mijn geval klopt het niet. Wanneer mijn zoon komt weten we nog niet...

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Volgens mij zegt het niks. Mijn moeder beviel van mij in de 39ste week en ik beviel van mijn zoon met 40 weken en 5 dagen.

6. tuc

tuc Niet meer actief

fabeltje volgens mij...volgens mijn vk heeft een vrouw zelf wel vaak een zelfde draagtijd. Natuurlijk zijn er heus mensen die 1 keer met 38 bevallen en een keer met 42, maar vaak zit het wel rond dezelfde termijn.

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    mijn vriend was 3weken te vroeg. ik op de dag zelf.
    mijn 3zussen te vroeg.me zus is bevallen van 3 kinderen alle 3 te vroeg.
    En mijn zoontje?
    10dagen te laat. dus naar mijn mening klopt er niks van

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    tja echt een antwoord heb ik niet! maar mijn moeder is met mij dus ik zelf ben 7 weken te vroeg gekomen en mijn zoontje is 5 weken te vroeg gekomen! maar mijn dochter is met 37+4 gekomen!
    tja was wel heel apart dat ik zelf ook te vroeg beviel! en allebei zonder reden.
    ikzelf was er klaar voor en mijn zoontje ook!
    hopelijk blijft je kleine nog paar weekjes zitten , succes en geniet

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Mijn moeder was eind januari van mij uitgerekend. Dacht de 28e en ben 4 feb geboren, dus ruim één week later. Van mijn zusje was ze eind april uitgerekend en die kwam 4 mei. Ook later! Ik was 30 november uitgerekend, maar Levi besloot op 7 december te komen. Met 41 weken.. Maar volgens mij zegt het niets. Een baby komt wanneer hij/zij daar klaar voor is.

10. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Mijn moeder is drie keer rond de uitgerekende datum bevallen.
    Mijn zus is met 38 weken bevallen, ik met 39+6...

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik geloof er niets van.

Bij mijn moeder: 3 x 3 weken te vroeg, 1 x binnen de 10 dagen (term van vroeger)
    Ik: 1 dag voor uitgerekende datum.

Deel Deze Pagina