Friso weer op oude prijs?

Discussion in 'Flesvoeding' started by lucie, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucie

    lucie Actief lid

    Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Enige weken geleden (december) heb ik een topic geopend over de absurde prijsverhoging van de Friso flesvoeding.
    Ik heb toen flink wat pakken ingeslagen voor de oude prijs.
    Ik heb dus niet meer gelet op de prijs van babyvoeding.
    Nu zei een collega vandaag dat de pakken Friso alweer een tijdje te koop voor de oude prijs. Is dit zo of heeft zij het bij het verkeerde eind of ben ik nu gek aan het worden en is er nooit een prijsverhoging geweest? :confused:
     
  2. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Het viel mij ook op.. Eerst was Friso Hypoallergeen 15,- per pak en nu 12,95!
     
  3. Anakin

    Anakin VIP lid

    Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Klopt, hier kost Friso 2 Normaal € 7,79, dit is nooit anders geweest trouwens...
     
  4. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ja bij AH is Friso 2 gewoon 7.79 maar bij de kruidvat/etos/da is het wel stukken duurder.
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    Oct 10, 2006
    50,173
    35,837
    113
    Het is heel vreemd, bij de supermarkten nog oude prijs, maar bij kruidvat is het wel duurder. Raar hoor.
     
  6. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dat was mij ook al opgevallen... Drogisterijen nog altijd de nieuwe prijs, terwijl veel supermarkten de oude prijs nog altijd hanteren!
     
  7. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    bij de c1000 7,75, bij de etos 9.96
     
  8. Natasja2

    Natasja2 Actief lid

    Feb 16, 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, bizar he?! Bij de Kruidvat kost de Friso normaal 9.99, bij Etos 8.60 (of zoiets), maar bij de Nettorama 7,29. Snap je toch niet de drogisterijen de prijzen niet aanpassen?
     
  9. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zo werkt concurrentie...supermarkten hebben meer winstmarge en kunnen het zich dus veroorloven om bepaalde producten met verlies te verkopen. Ze weten dat de klanten dan andere dingen ook zullen kopen in hun winkel.

    Drogisterijen hebben op dit gebied veel minder speelruimte en die kunnen het zich niet veroorloven om voeding onder de inkoopprijs te verkopen.
     

Share This Page