Taboe verzakking

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmiet, 24 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Lastig. Geef bv en drink mij suf maar helaas altijd heel hard. Had ik de andere bv periodes ook

2. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    Is het na de 3e erger geworden dan?

3. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Vervelend zeg. Hopelijk heb je veel steun aan je partner.

4. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    Macrogol van huisarts? Die heb ik echt nodig! En magnesium slikken. Met dat lukt het mij meestal goed. Ik neem 2 pillen magnesium en 2 zakjes macrogol elke dag. En goed drinken.

Dagda vindt dit leuk.
  5. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Denk het niet. Is nog even vol. Komt niet maar buiten. Wel moeilijkere stoelgang.
    Ga toch maar eens naar laten kijken denk ik. Thanx dames

6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik heb net de halve inboedel eruit laten halen. Ik had altijd pijn, verklevingen, etc. Ik zou het zo weer doen :) Maar ik kon geen kinderen meer krijgen door al die ellende, dus dat maakte de keus makkelijker.

Dagda vindt dit leuk.
  7. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    Vreselijk! Wat hebben ze allemaal gedaan? En met verzakkong kun heeel kinderen krijgen toch?

8. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik heb sinds de bevalling van de 2e een blaasverzakking. Na 1,5 jaar kreeg ik mijn eerste menstruatie en toen werd het wat minder. Ben ervoor naar de huisarts, bekkenfysio en gynaecoloog geweest. Operatie was nog geen optie omdat we nog een kinderwens hadden ;). Heb toen een vaginale ring gekregen die verminderde de klachten aanzienlijk. Als we geen kinderwens meer hebben, dan mag ik terug naar de gynaecoloog om te laten opereren. Ben benieuwd hoe het na de 3e bevalling gaat zijn :|.
    Maar zou aan alle mama's die er last van hebben willen zeggen: schaam je niet, er zijn veel anderen die het ook hebben en er zijn echt oplossingen voor!

Dagda vindt dit leuk.
  10. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    Als je druk zet komt het dan verder? En zie je het met spiegeltje ook als je geen druk zet? En veranderd de andere wand ook bij druk zetten? En je baarmoeder nog wel hoog? Haha sorry voor vragen

11. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    Gaf je bv? Aangezien na 1,5 jaar pas ongesteld werd. En wat waren je klachten?

12. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ja ik heb ruim 23 maanden borstvoeding gegeven. Dat heeft ook invloed op de stevigheid down under. Ik had urineverlies en daarnaast continue irritatie aan mijn plasbuis omdat die bij mijn uitgang/schaamlippen lag. Door die ring werd de boel weer omhoog getrokken zeg maar waardoor die irritatie weg ging.

13. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Bij druk beetje naar buiten. Binnen is gewoon alles vol. Dus 'andere wand Is er gewoon niet haha. Zet druk met platte hand op vagina opening tor Anja zeg maar. Baarmoeder ligt wel hoof neem ik aan. Voel baarmoeder mond netjes achterin

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Merk nu trouwens tijdens deze zwangerschap alweer meer urineverlies. 9 van de 10 keer als ik nies dan plas ik in mijn broek :rolleyes:. Probeer de oefeningen die ik van de bekkenfysio gekregen heb weer meer toe te passen.

15. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    Ai. Hoe weet je dat het je plasbuis was? Zit dat bij de bol in? Hoe herken je dat.

16. roever

roever Niet meer actief

welke graad heb je?
    (Jezus , begint bijna op zo’n kaartspel te lijken haha)

heb je nu tijdens zwangerschap meer last ervan? Of valt het allemaal nog mee...
    Ik ben heeeeel benieuwd naar je verhaal na je bevalling.. en hoe dan de stand van zaken is.

Die wens is zooooooo groot hier nog....

17. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    O om te ontlasten zet je druk op de opening? Je hoeft er niet in om weg te drukken? Vreselijk allemaal he wat vrouwen moeten ondergaan. Vind zo moeilijk. Ben er zo mee bezig elke dag. Ven gewoon niet echt mezelf meer.

18. Kimmiet

Kimmiet Lid

5 mrt 2020
    91
    4
    8
    Vrouw
    Heb je de ring dan niet meer?

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik heb een volledige endeldarm verzakking gehad op mijn 19e. Verholpen met een operatie dus 2x keizersnede gehad. Weeën zouden al niet goed voor mij zijn. 2e zoon was 5 kilo dus nu helaas weer een lichte endeldarm verzakking (dokter geweest) en ik denk een lichte baarmoederverzakking (niet dokter geweest). Ik heb er zo geen pijn van maar moet de ontlastig soepel houden (spastische darm).

Ik wil eerst heel veel afvallen en dan kijken hoe het zich ontwikkeld. Als het verslechterd dan laat ik mij weer opereren.

Incontinent ben ik ook al vanaf mijn 19e.

Alles door die verrekte spastische darm :cry:

20. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik voelde direct bij de ingang van mijn vagina een bolling zitten en had daar continue irritatie. De professionals konden duidelijk zien dat het mijn plasbuis was. Door de blaasverzakking werd mijn plasbuis naar beneden geduwd en dat voelde ik onderin mijn vagina.

Deel Deze Pagina