Taboe verzakking

Discussion in 'De lounge' started by Kimmiet, May 24, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Het ging met hulp van mijzelf weer naar binnen.

Maar als ik jou verhaal hoor zou ik wel naar de dokter gaan voor een doorverwijzing. Er moet zeker wel iets aan gedaan worden.

2. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Qua psychische bedoel je? Want verzakking is goed nu volgens bekkenfysio.

3. Dagda

Dagda Fanatiek lid

Jul 8, 2019
    1,687
    1,855
    113
    Female
    Ja toen gewoon ruimte. Moet ook wel met buik

4. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Oh sorry die post heb ik gemist. Maar als je geen vingerkootje kan inbrengen, in je vagina neem ik aan, dan zit alles toch nog te laag? Of haal ik nu alles door elkaar qua verhalen :oops:

Waar zit je het ergste mee? Ook qua psychisch.

5. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Bedoel diastase haha. Verzakking is er alleen bij druk zetten. Maar ik zit met diastase, navelbreukje en die lichte verzakking. Heel veel invloed psychisch. Ik was suoer sportief en heel erg op mijn lichaam. Die voelt nu kapot.

6. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Dit is mijn diastase. Vinger zit tussen spieren in. Kan er niet verder in maar staan uit elkaar. Hoe hebben jullie dit?

Attached Files:

7. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Moest even zoeken wat een diastase is maar ik heb een bovenbuikwandbreuk opgelopen na mijn 2e zwangerschap door het vele hoesten en verkeerde druk op de spieren. Was heel verkouden rond en met de bevalling. Maar daar heb ik nu geen last meer van. Heeeeeeeeeeeel soms denk ik wel eens dat het er nog zit. Paar sessies fysio voor gehad maar op dat moment was het niet het juiste moment om fysio te doen, lang verhaal, dus erbij gelaten.

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Mijn vriendin had na de twins een diastase, daar is ze aan geopereerd. Zwaaar tevreden, helaas word het niet vergoed dus ik denk dat ze 5.000 euro lichter was.

Ik plaste ook steeds vaker kleine beetjes, zelfs als ik niets bijzonders deed. De eerste keren was ik echt zwaar geschokt. Ik maak gelukkig nooit ergens een geheim van, het is niet dat ik op feestjes eerst gilde dat ik in mijn broek plaste bij teveel gezelligheid, maar bijna wel zeg maar XD Zodra je iets bespreekbaar maakt, vallen ze je bijna in de reden om over zichzelf te vertellen, zo opgelucht zijn ze.

Ob inbrengen ging prima, ik moest alleen altijd wel een kant kiezen en niet te ver doorduwen. Bij een eisprong of menstruatie zat ik voor mijn gevoel bijna op mijn bm :|

Ik had heel zwaar Ashermann, dat deed me toch zeer pfft en dan die andere klachten er nog bij. De gyn riep al een jaar dat hij eruit moest. Mijn moeder is overleden aan eierstokkanker, dus de eilijders er ook uit, voor de zekerheid bm hals en mond ook. Hoppa, zo gratis en voor niets 300 gram afgevallen :roflmao:

9. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Tegelijk gepost. Ik heb dus t zelfde maar iets hoger. Maar niet zo erg als jou, ben ook wel flinker dan jou.

10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Vriendin kreeg “korting” op de OK vanwege haar navelbreuk. Dan konden ze bepaalde kosten onder de verzekering laten vallen.

11. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    O echt. Hoe zag dat eruit? Is een gaatje/scheurtje in dat bindweefsel toch? Is dus zelf herstelt?

12. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Wat heftig!!! Je baarmoedermond en hals erujt maat bm zelf niet? En nu niet meer incontinent ?

13. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Hetzelfde? Bedoel je dat jouw buikwandbreuk zo is of heb je beide? Jouwe minder erg? Dit is al vrij weinig toch?

14. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Scheur idd. Tenminste zoals ze mij zeiden. Ik voelde het ook echt kapot gaan maar was er op dat moment zo slecht aan door, en pijn van keizersnede..zoon die ondergewicht had en zelf zwaar verkouden dat ik niks heb gezegd in t ziekenhuis. Wist ik veel dat dat ook nog eens kon gebeuren met je lichaam.

Maar toen thuis de dagen erna een bult omhoog kwam met hoesten op die plek dacht ik, kan der ook nog wel bij. Dokter kwam op huis bezoek en heeft t toen geconstateerd.

Ik denk dat t niet helemaal weg is want ik heb er te weinig aan gedaan maar heb er geen last van.

15. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Haha handig! Had ze ergere diastase als mijn foto?

16. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Ik weet nu even niet meer of we hetzelfde hevben :p sta soms ook versteld hoe alles heet en wat een lichaam allemaal moet ondergaan

roever likes this.
  17. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Als je perst komt er dan nog steeds een bult?

18. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Haha. Bedoel of je buikspieren net zo ver uit elkaar staan? Ja vreselijk. Zo onderschat. Sommige komen er helenaal strijdloos uit.

19. Kimmiet

Kimmiet Lid

Mar 5, 2020
    91
    4
    8
    Female
    Deze man heeft dus ook ruimte en dan denk ik, misschien heb ik wel geen diastase en hebben sommigen gewoon meer ruimte. Deze man kan nooit bevallen dus hahha

Attached Files:

roever likes this.
  20. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Nee gelukkig niet. Voel de plek als een gevoelig plekje maar geen bult.

Share This Page