Had ik vorig jaar ook toen mensen vroegen of we wisten wat we kregen zei ik nee,maar na 3 jongens hoop ik toch stiekem op een meid... Dan krijg je idd van die antwoorden: tsja als het maar gezond is,ja duh dat snap ik
Bij m'n dochter had ik heel sterk het gevoel dat het een meid was en dat was het inderdaad. Nu heb ik het gevoel dat het een jongen is, maar nu is dat misschien meer hopen dan het gevoel. Misschien rare bewoording van me, hopelijk snap je wat ik bedoel 17 februari hebben we de 20 weken echo en kunnen we zien wat het wordt, maar ik zit nu al met schuldgevoel dat mocht het weer een meid worden, dat ik heb gehoopt dat het een jongetje zou worden.
Spannend Jacqie, ik heb zaterdag 14 feb geslachtsbepaling. Ik laat hem gewoon doorgaan ondanks dat de NUB foto al super duidelijk was.
Ik heb hem al voorbij zien komen maar dat je er soms helemaal door heen zit en het dus echt niet altijd leuk is om zwanger te zijn. Als je een dag chagrijnig bent krijg je ineens de alom bekende: "je krijgt er iets moois voor terug." ... van echt iedereen... Ik ben niet achterlijk, ik weet wel wat ik er voor terug krijg.. dat haalt niet weg dat ik het onderhand beu ben om elke dag voedsel in mijn neus te hebben door het constante spugen...
Ik hou niet van pasgeboren /kleine baby's. Ik heb er zelfs nog nooit eentje vastgehouden, omdat ik gewoon niet weet wat ik er mee moest doen. Op een verjaardag zag ik ze vaak genoeg. Kleine hummeltjes. Leuk bij iemand anders, maar ik wilde ze niet aannemen. (** Toevoeging: er is vanaf mijn 16e gezegd dat ik geen kinderen kon krijgen dus ik heb me er ook altijd hard tegen gemaakt.. een masker opgezet). Over een weekje of 8 komt mijn eigen meisje en ik denk dat het dan heel anders is, maar toch.. Dit is mijn eerlijke gedachte. Nooit eerder uitgesproken...
Is wel n slimme inderdaad om dat in t bevalplan te zetten. Neem liever n eigen flesje mee zodat hij gelijk went aan dat merk flesje.