Ik bracht mijn kinderen ook altijd naar de bso/kdv op in de schoolvakanties, heerlijk! En je betaalt er ook voor. Beetje zonde om het niet af te nemen. En op woensdagmiddag was ik vroeg vrij en dan ging ik ipv de kinderen meteen te halen eerst relaxt boodschappen doen, koken en een wasje draaien ofzo. En soms deed ik gewoon helemaal niks . En dan op mijn gemakje de kids halen. En de kinderen vermaakten zich daar prima. En nu werk ik niet meer en mis is die bsomiddagjes of dagjes best wel eens hoor!
Dat is het ook. Ik begin dan de dag met lezen op school van oudste (dat was m'n smoes en daarna lekker bakkie op de bank, sporten of huishouden, mezelf opladen voor een drukke middag (meestal met meerdere vriendjes over de vloer).
Familie van ons doen dat ook, maar dan gaan de kinderen in de vakanties één week of langer naar opa's, oma's, oom en tantes. En vaak ook nog de reguliere weekenden. Niet mijn ding, maar goed.
Aanstaande zomer mag mijn dochter een weekje bij mijn moeder logeren. Ze is dan 7. Ze weet het nog niet, maar ik denk dat ze het helemaal geweldig vindt. Oma woont alleen 3,5 uur rijden bij ons vandaan, dus het is eigenlijk geen doen om haar voor 1 nachtje te brengen en halen (tenzij het niet zou willen, dan halen we haar uiteraard op) Ook logeren onze kinderen met enige regelmaat (1x pm/6 wk) bij opa. Soms omdat het niet anders kan, soms gewoon voor de gezelligheid. hier is het ook geen enkel probleem.
Nee idd, en het zijn goede vrienden verder, waarmee we ook over deze verschillen kunnen praten. Dus prima Ik ben daar ook niet huichelachtig in, ze weten dat ik er heel anders in sta Maar nogmaals; paar uurtjes kdv/psz en dan lekker tijd voor jezelf; sure! Ik verheug me ook op de psz voor de jongste Over twee weekjes gaat ze starten