Dag dames, Morgen komt mijn iphone binnen. Wel een nieuwe maar niet de nieuwste (een 4s). Ik ben niet zo in de wereld van apps, maar daar zal wel verandering in komen/ Welke apps gebruik jij graag en mag niet op mijn iphone ontbreken? Groetjes!
haha! die komt er inderdaad op (heb ik nu ook al). maar ik bedoel meer wat bijzondere/onbekende apps. Dus niet NOS of whatsapp.
Hmm dan zijn er niet echt hele bijzondere die je MOET hebben. Weet eigenlijk niet of Zoek mijn Iphone er standaard op staat; anders zou ik die downloaden. Voor de rest is het qua Apps niet heel veel anders als andere aanbieders
App van de dag. Bankieren apps. TeamViewer gebruik ik veel als ik wat op de pc moet doen voor de zaak en niet naar boven kan vanwege de kinderen. Brother app dat we kunnen printen vanaf de telefoon/ipad. Folder app, appie, vakantiebieb. Duplo apps voor mn dochter. Dropbox. En nog veel meer
bankieren facebook 9292 handig als je met trein of bus vaak reist itube, voor muziek omdat itunes is zo beveiligd dat je zo niks kan downloaden ! of je moet het al via de computer doen maar dat vind ik zo onhandig en zwanger enzo heb ik ook! echt een super handige app!