Je kent het wel je ligt op bed oogjes dicht en zzzzzzzzz je doet het lampje aan om ze te pakken zijn ze weg. Je hebt nog geen 2 tellen het ligt uit en daar zijn ze weer. Waar verstoppen ze zich het liefst? En dan die zwarte die in de woonkamer zitten hoe kun je die het beste pakken. Ze zitten overal maar ze zijn me steeds te vlug af. Zodrag ik klaar zit om met iets te meppen zijn ze nergens meer te bekennen. Duzzzz hoe te handelen bij die irritante beesjes en wat is jullie tactiek?
ik doe altijd een felle lamp aan (op een kamer meestal de badkamer ofzo) waar niemand hoeft te slapen. meestal werkt dat wel. dan doe ik die deur dicht en issie de mijne. dat kan lang duren of kort, maar overleven doet ie het niet soms doe ik er 3 dagen over maar hij kan toch niet uit de badkamer want daar brandt dat heerlijke felle licht. als ik hem niet doodgemaakt krijg dan gaat er deo tegenaan. dat werkt erg effectief ook tegen vliegen.eigen domme schuld van die stomme mug had ie maar niet in mijn huis moeten komen.
Grrrrrr muggen....wordt er gek van! We wonen aan het water en elke nacht hebben we er wel 3 ofzo in de slaapkamer. Savonds zoek ik altijd en heb ik er wel een paar maar midden in de nacht hoor ik dan weer zzzzzzz om me oren en idd kan je hem dan niet meer vinden! Wij hebben een electrische vliegenmepper daar kan je ze wel snel mee pakken (als je ze ziet tenminste ) en geen vlekken op je plafond of behang. Tegen tocht kunnen ze ook niet maar zet niet de hele nacht de ven aan...Een klamboe krijg ik het benauwd van en aangezien me hondje op bed springt heeft dat ook geen nut (en ze zitten sochtends vaak ineens toch binnen de klamboe :S ). Dus ik ga toch maar horren laten maken..helemaal voor als die kleine er strakkies is voor volgend jaar. En nu maar wachten tot het september wordt dan zijn die %%#muggen meestal wel weer weg
Ik kan je niet helpen. Ik ga elke avond door het huis heen en haal er minstens 10 weg met mijn elektrische vliegenmepper (beste 2 euro ooit! ). Maar telkens als ik dan denk dat ik ze allemaal heb en het licht uit doe....BZZZZZ!!! Ik lees dus mee!
ik had vaag iets voorbij horen komen toen ik van de week aan het zappen was over een bepaalde mugsoort die niet al te jofel is die opgedoken is in nederland. weet iemand daar toevallig iets over want kan niks vinden op internet zo gauw. ik heb verder geen idee hoe of wat want het was al voorbij toen ik op die zender kwam vandaar dat ik het op wilde zoeken maar zonder resultaat.
horren! is echt dé oplossing.... hoeft niet duur, je kunt ook die klitteband/gaas dingen halen.... heb ik hier ook al jaren.. als je het strak afknipt is het niet eens zo lelijk.... en dan al die mugjes verwoed een poging zien doen om binnen te komen...hahaha terwijl ik met het licht aan naar ze sta te kijken...hihih echt goede tip... ook de elektrische vliegenmepper is een goede koop!
Deuren dicht houden en airco aan, komen ze ook niet binnen. En mochten ze toch binnen zijn gekomen deo of haarlak doet wonderen.
Ik ga met mijn elektrische vliegenmepper zo het huis door. bzzzz en ik heb nergens meer last van.. Ik heb trouwens een neef ( een beer van een vent ) en die zei eens op een verjaardag tegen mijn man van probeer dat ding is op mij... en die jongen voelde echt helemaal niks...
k word er helemaal gek van vorige maand 4 spuitbussen verdelger gekocht.. Maar nog komen ze binnen hoor..
hehe wij hebben een electrisch apparaatje en die stop je in t stopcontact en die maakt heel zacht een hoog geluid we slapen heerlijk en worden noooit meer geprikt!
Misschien kan je bij deze vrouw wat info winnen Vrouw slaat vier miljoen muggen plat - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
Ik slaap ook met een ventilator boven mijn bed en die draait 's nachts en idd heb ook nergens last van! geluid van de ventilator went snel en tis beter dan een irri mug haha. Maar beneden kom ik ook niet van die zwarte muggen af... Ik blijf slaan. Ik heb geen electrische mepper met oog op mijn zoon nl... maar voor 's avonds als hij op bed ligt zou het inm. wel ideaal zijn. Waar ik momenteel gek van wordt zijn de wespen! tsjee wat zijn die irritant en ze houden ook echt aan! Gisteren achtervolgde mij 1 dus ik snel in de auto zitten, deur dicht, en ja hoor wie zat er weer bij mij? juist ja de wesp... ik snel weer de auto uit (ben een beetje panisch voor die dingen nl) op het laatst was ik van hem af, maar vanmiddag even in de achtertuin... en weer zo'n aanhoudend kreng bah snel maar weer naar binnen gegaan