WOW oke whaaaa oke hmm wij zijn dus zwanger van een tweeling wow dat was echt schrikken nu zijn we er super blij mee maar wat is dit raar gegaan ik slikte de pil en hadden eigenlijk net besloten nu nog niet voor een 2de kindje te gaan omdat het huis eigenlijk gewoon te klein is nou 3 maanden lopen klooien met mijn menstruatie nou testen gedaan dokter geweest en uiteindelijk toch een positieve test maar wel pas in de laatste maand dus toch maar de verloskundige gebeld en we mochten de vrijdag er op gelijk komen voor een echo omdat we geen idee hadden hoever ik al was op de echo was niks te zien alleen iets buiten de baarmoeder dus bang voor een bbz door gestuurd naar het ziekenhuis en ook daar niks te zien op de echo mijn hcg was op het randje kon wel goed gaan kon mis gaan 2 dagen later moesten we terug komen en ja hoor er was een vruchtje te zien en mijn hcg was mooi verdubbeld weekje later moesten we terug komen wij met goede moet terug naar de echo in de hoop dat we ook een termijn zouden krijgen van hoever ongeveer nou heb daar gaan we de echo en ja hoor vol verbazing hebben we mee zitten kijken en zien we gewoon een 2de vruchtje nu is het allemaal heel spannend ze hebben het termijn nu op 5 a 6 weekjes gehouden dus nog heel pril 14 november mogen we terug komen ben zo benieuwd ondanks dat de schrik er goed in zat en het huis eigenlijk te klein is is dit een heel groot wonder en zijn we er super blij mee