Niet verwacht.. afgelopen maand meerdere keren alcohol gedronken (kerst + oud en nieuw, vorige wk een goed feestje gehad waarbij flink aangeschoten). En vandaag... hartstikke positieve test!! Maak me ergens wel druk of het geen kwaad kan, vanaf nu zoiezo geen druppel alcohol meer!! Super begin van 2015!
Gefeliciteerd!!! Ik heb 2 weken voor positieve test ook nog een paar wijntjes gedronken hoor. Gewoon nu erom denken
Gefeliciteerd! Wij zijn 2 jaar bezig geweest 2 jaar geen druppel.. Toen ik wel een flesje op had bleek ik zwanger te zijn.. 2e keer het zelfde Hihi Gewoon goed je vitamines nemen dan zal het echt niks uit maken😊
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Vitamines neem ik goed in en eet voldoende fruit enz. Jullie ook van harte gefeliciteerd! !
Haha herkenbaar. Lekker gedronken op de warme zomeravonden. Maar het kleintje heeft zich niet tegen laten houden dus maak je geen zorgen hoor. Vanaf nu geen alcohol meer dan is dr niks aan de hand. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd TO! En ik heb mezelf onlangs ook hetzelfde afgevraagd Heb ook aardig wat alcohol gedronken met de feestdagen (en andere dingen gegeten die een zwangere niet mag eten).. maar het schijnt geen kwaad te kunnen zolang je een paar dagen na je NOD nog niet positief hebt getest! Ik was ook zo 'gezond' bezig 2 jaar lang... totdat ik me realiseerde dat ik nooit echt 'leefde'.. en toen ben ik wat losser geworden omdat ik zoiets had van: voor hetzelfde geld moeten we nOg veel langer wachten!
Nee een wat ben ik ontzettend dom. Al eerder heb ik zwangerschapstest (en) gedaan, dus is dacht ik voer deze even uit en ik dacht positief: waarna ik het nieuws ook hier deelde. Nu stuur ik de foto aan een vriendin die dezelfde test heeft gedaan toen zij eracht er kwam dat ze zwanger was.. en zij vertelde mij dat er een plusje in plaats van een -- moet staan. Ik ben dus gewoon NIET zwanger (ook nog steeds niet ongi). Wat is dit een ontzettende domper en wat ben ik blij dat ik er NU achter ben gekomen ipv nog later.. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan en heb mn lesje wel geleerd dat je ALTIJD de bijsluiter moet lezen. Grrrr wat ben ik boos op mezelf!
Hè wat stom en wat een teleurstelling. Volgende keer gewoon een test met twee streepjes verticaal? Scheelt verwarring!