Hoi, Ben wat kleding aan het bestellen voor het najaar voor mijn kleine man. Hij past nu 92 voor bovenkleding, mouwtjes omslaan dan is het goed. Nu zie ik bij de WE veel leuke truien en shirts maar ik weet niet hoe de maten daarvan vallen. Iemand ervaring met de maat 92 van WE? Gr.
WE valt echt mooi. Je hebt hele smalle T-shirts maar ook die wat ruimer vallen. Blijven ook erg mooi na veel wassen vindt ik.
Grappig, hier valt het juist smalletjes. Nu zoek ik ook de smalle shirts en truien er wel uit. Overhemden zijn vaak wat breder. Dus ja, veel valt breed, maar ze hebben ook smalle kleding. Als ik jou was, zou ik eerst een winkel opzoeken en het uitproberen. De bovenkleding van de WE maat 92 paste eerder dan de 92 van de Name-it.
Ik heb vorig jaar een jas en een trui besteld bij de WE en die waren allebei erg smalletjes! Het zal dus wel aan het kledingstuk liggen.
Ik vind het ook groot vallen. T-shirtjes zijn soms inderdaad wel smal, maar dan wel langer dan de meeste T-shirtjes in die maat van andere merken. De meeste longsleeves vind ik niet smal vallen, maar ook groot.