Hai, onze dochter wordt in December alweer 2, en het is een ondernemende meid, ze is gek op lichtjes, en knopjes klepjes en muziek. nu zoek ik speelgoed die aan die wensen voldoet. ze heeft ook toettoet auto's maar ze vind de details leuker dan de autos op de baan ik zoek wel iets groots, boekjes vind ze vreselijk, dus het moet wel echt speelgoed zijn lees graag jullie opties!
Zoef zoef dieren? Evt de dierentuin of boomhuis erbij? Dochter is erg dol op haar zoef zoef dieren en krijgt met sinterklaas denk ik de dierentuin.
Idd zoef zoef dieren lijkt me dan heel leuk, ook leuk uit te breiden Deze is ook er leuk bol.com | Keyboard met dierengeluiden | Speelgoed https://www.degrotespeelgoedwinkel.nl/baby-en-peuter/activity/smart-phone-mijn-eerste/
Onze dame wordt in december ook 2 en krijgt een Little People dierentuin en boerderij. Verder: Piano Inlegpuzzels Knappe Koppen Klei Pop, poppenbedje, poppenstoel, poppenbadje, poppenwagen
Haha wat doe je jezelf aan...speelgoed met lichtjes, geluidjes en muziek Maar als antwoord op je vraag...eigenlijk alles van v tech voldoet daar wel aan