Wij willen voor de 2e verjaardag van onze dochter een tafel met stoelen kopen. Waar hebben jullie die voor jullie kinderen gekocht? Eventueel foto + linkje?
Hier eenvoudig de tafel en een stoeltje van Ikea, van de Kritter-serie. Kan ze fijn zitten puzzelen en tekenen
Wij hebben n setje van de ikea gekregen. Beneden heeft mijn man er zelf 1 gemaakt van steigerhout, we hebben daar ook een stoeltje bij. Die is gemaakt in een winekl waar mensen met een handicap werken. Zoiets https://www.google.nl/search?q=steigerhouten+stoeltje&client=tablet-android-samsung&sa=X&hl=nl-NL&source=android-browser-type&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=KthbUqfKC4qV0QW5k4HIBQ&ved=0CDwQsAQ&biw=800&bih=1280&dpr=1#biv=i%7C24%3Bd%7CB5hYtHMkJtwL1M%3A
Van de ikea. Twee witte stoeltjes met een hondje en een kat in de rugleuning, (tientje per stuk), en dan ipv het bijpassende tafeltje dat 20 euro kostte, een wit tafeltje van 5 euro, Lack heten die geloof ik, hebben ze ook beuken en zwart en donkerbruin enzo van
Hier heeft onze zoon het schooltafeltje van de ikea met stoeltje. Dus echt zo'n school tafeltje met klep waar nog wat in kan.
Kijk eens bij geboortenexpress.nl daar kun je kindermeubeltjes met naam laten maken!! Echt heeeel leuk! Wel iets duurder als Ikea enzo
Ze hebben er zeker leuke dingen, alleen jammer dat het met stickers is. Ik denk dat dit dan typisch iets is waar mijn dochter aan gaat pulken. Iemand Andes nog ideeën? Of een winkel of site anders dan Ikea?
Hier ook Ikea, maar eigenlijk wilde ik het setje van Lief. Bij Leen Bakker wilde ik het halen, alleen toen ik daar was bleken de setjes terug te zijn gehaald omdat de kwaliteit niet goed genoeg bleek te zijn. Ze zouden weer te verkrijgen zijn maar wanneer konden ze me toen niet vertellen. Dus toen naar Ikea gegaan, staat ook leuk