Ik zat mij te bedenken dat het naast cadeautjes ook wel handig is wat nuttige dingen cadeau te geven, zo bedacht ik mij een strandponcho. Geven jullie ook nuttige cadeaus en zo ja, wat dan bijv?
Meestal wel een nuttig kado zoals een pyama. Niet omdat ik graag nuttige kado's geef maar als zakvulling.
ik doe er ook altijd wel wat nuttige dingen bij zoals een pyama , leuke bad-handdoek voor zwemles. sokken en douche gel doe ik er ook wel eens bij als ik echt leuke tegenkom.
Ja hier ook een pyjama, badjes, sloffen. Man krijgt wollen sokken. En grappige onderbroeken Of gereedschap. En ik ook een badjas en sloffen. Verder krijg ik nog een aantal spulletjes voor de keuken.
Pyjama, rugzak, dekbedovertrek,... Wel iets om onmiddellijk te kunnen gebruiken. Met kerst meestal wat extra kleding want de kerstman geeft hier 'volwassen cadeaus' dus geen speelgoed. Wel gezelschapsspel of spel voor Nintendo ofzo maar geen speelgoedspeelgoed.
Hier zitten er vaak happy socks bij. De middelste heeft nieuwe broodtrommels en bekers nodig, dus denk een setje in de zak. Voor mezelf weet ik het eigenlijk niet. Maar eens zien of dit topic me op ideeen brengt!
Ik heb hevig geminimaliseerd de afgelopen tijd. Dus alleenmaar nuttige kados hier. Kleren, pyjama, regenbroek. Bergstein laarsjes vraag ik aan familie. Dat soort dingen.
Dochters hebben beiden een favoriete douchegel geur - de chocolade van Palmolive en ook de Tompouce badfoam is favoriet hier. Dus ook die gaat er bij. Fluoriserende fiets hesjes met naam overweeg ik ook nog. De winterjassen zijn zo donker van kleur. pantoffels
Vorig jaar is onze oudste intens verdrietig geweest van de nuttige cadeaus, want sinterklaas snapt er dus echt helemaal niks van..... Dit jaar sla ik de nuttige cadeaus over, tenzij hij iets nuttigs aanstreept (zoals een Batman pyjama ofzo).
Spullen voor hun hobby (sporttas, kleding, accessoires, ...), onesie, grappige sloffen, leuke sokken, douchegel, badbruisbal of badzout, enz.
Met Sinterklaas niet per se maar met kerst is het wel een traditie geworden dat iedereen een pyjama of huispak krijgt .
Voor man is het bijna altijd sokken en douchegel Voor mij douchegel Kinderen wisselt. Regenpak, pyama, douchegel... net wat ik zie/wat nodig is. Dit jaar denk ik voor alle 4 fles douchegel in een fles die ze anders niet zouden krijgen Voor mezelf komt er dit jaar een agenda en portomonnee op de lijst. En bolletjes wol/katoen, zowel nuttig als leuk vind ik Voor man weet ik het niet, sokken en douchegel is ma dr afdeling voor de mannen haha
Kreeg hij dan enkel nuttige cadeau's? Hier krijgen ze een mix van speelgoed, nuttig en leerzaam. Want santa (is het hier) vindt dat je na al die ontspanning ook wel nog iets mag opsteken. En ja het regent hier veel en santa zag dat je laarzen toch wat klein worden dus die dacht dat je dat echt wel kon gebruiken. Lief toch dat santa dat ook merkt? Ik verzin wel iets waarom santa er iets nuttigs bijdoet en dat aanvaarden ze nog wel.
Hier krijgen ze sowieso alle 3 een huispak en een nieuwe schooltas met trommels en bekers.. Ik ben af gestapt van speelgoed want dat hebben ze teveel. Roep ik nu heel hard. Maar ik weet nog niet of ik het nog vier dit jaar. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee stomme sinterklaas
De kinderen willen graag een elektrische tandenborstel dus die krijgen ze. Verder weet ik het niet eigenlijk.
Hier zitten er zeker nuttige dingen bij. Ze krijgen 5 pakjes ieder en dat is nuttig en leuk,net hoe het uitkomt. Overigens zijn ze met nuttige cadeau's hier net zo blij als speelcadeau's. De jongste krijgt bv een feyenoord sporttas, weet nu al dat tie daar superblij mee is.
Dit! En een boek, sokken, ondergoed, uiteraard ook speelgoed, maar he, als ze toch dingen echt nodig hebben vind ik het een prima opvulling in de zak.