Tafel etiquettes humor

Discussie in 'De lounge' gestart door Huismuisie, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ik ook :confused::roflmao:. Ik had toen een beugel en kreeg mijn kiezen niet op elkaar. kreeg met geen mogelijkheid die biefstuk gekauwd. Uiteindelijk verdween die dus ook heel stiekem in een servetje

Huismuisie vindt dit leuk.
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    Dat klinkt al een stuk beter

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee dat zal ook zeker niet. En als een van de twee nog moet rijden dan is het geen gekke vraag.

Ik drink eigenlijk altijd wijn als we uit eten gaan omdat ik er zo van geniet. Maar als je wijn niet zo lekker vindt of niet wil drinken zijn er vast andere opties.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Nee hoor is niet raar. Mijn man en ik zijn jaren geleden eens bij zo'n restaurant geweest omdat het bij ons hotel in zat. Wij lusten beide geen wijn, het is 1 van de weinige dingen waar ik echt van gruwel. Mijn man had gewoon een biertje en ik een mixje. Ze hebben ook gewoon fris en sapjes.

Huismuisie en toch3 vinden dit leuk.
  5. Fluitekruidje

Fluitekruidje Niet meer actief

Oei leuk!
    Wij eten 1x per jaar bij de Librije (***). Ik eet er gewoon net zo als thuis qua ettiquette.
    Wat al eerder benoemd is; niets is raar. Het personeel is professioneel en kijken nergens van op. Laat het gewoon over je heen komen.
    Ook wat betreft kleding, gewoon aandoen waar jij je fijn bij voelt. Echt niet iedereen zit daar opgedirkt.

Toen Wever aten toen ik zwanger was hebben ze bij elke gang een alcohol vrij drankje passend bij de gang gemaakt.
    Ze zijn daar echt ook op ingesteld.

Wordt leuk!

Huismuisie en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Librije heeft ook een super alcohol-vrij arrangement, wat echt de moeite waard is. Voor de bierliefhebbers, ze hebben er tegewoordig ook een bijpassend bier-arrangement. Geen ervaring mee, maar schijnt ook super te zijn. Ik bermoed dat meer restaurants zoiets wel kunnen.

Zelf drink ik, als ik geen alcohol drink, alleen water en/of spa. Frisdrank bij zulk eten vind ik dan weer een beetje zonde, maar ze zullen je er niet op aankijken verder.

Verder zag ik een lamborghini huren voor het vervoer. Realiseer je dat je daar niet meer in wil stappen na al die wijn :roflmao: wij werden bij de librije netjes naar het hotel gereden (4straten) in de dienstauto.

Krijg door dit topic weer helemaal zin om weer te gaan :D

Huismuisie vindt dit leuk.
  7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha was een een grapje van die Lamborghini en we blijven slapen. Zijn auto doet er niet voor onder en anders parkeer ik met alle plezier mn picanto voor de deur. Haha

Oh heb er zoveel zin in als ik jullie verhalen zo lees.

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Helemaal vergeten een update te plaatsen.

Maar t was echt meer dan geweldig! En geen geen flaters gemaakt ;)

Deel Deze Pagina