Ik ga morgen met vriendinnen naar een festival, nu wou ik een jurk aan doen met een split maar besef me ineens dat mijn benen wit zijn in vergelijking met de rest van mijn lichaam! Waar kan ik nog even een goede zelfbruiner halen en welke?
De enige zelfbruiner waar ik echt heel erg tevreden over ben is die van St. Morez. Je bent de volgende dag gelijk goed bruin en het wordt absoluut niet oranje. Helaas is deze alleen online verkrijgbaar dus daar zal je niet zoveel aan hebben als je morgen al bruine benen wilt hebben. Maar misschien een tip voor de volgende keer.
Ik gebruikte eerst St Moriz en was daar heel tevreden over... Tot ik de Fake Bake Flawless ontdekte, die is echt nog veel beter! Douglas en CaptainTan verkopen het, maar bij beide zul je het pas morgen binnen hebben dan.. Douglas verkoopt het namelijk volgens mij ook alleen online.
Primark heb ik laatst gehaald vind hem zelf erg fijn. Heb de dark genomen. Ik heb ST moriz ook, maar die van de primark staat wat beter bij mij qua kleur.
Collistar magic drops super spul eerst je benen insmeren met body lotion en dan 3 druppels op elk been ik heb spierwitte benen maar nu zijn ze prachtig bruin.
Ik zie op de site van Douglas 2 soorten staan, welke is het beste om te gebruiken dan? Ik wil namelijk wel bestellen als t zo goed is?
ik heb deze, die andere is een donkerdere variant.. voor mij is deze prima maar als je van jezelf al een kleurtje hebt kun je misschien beter de donkere nemen! https://www.douglas.nl/douglas/Verzorging-Zonverzorging-Zelfbruiner%20%26%20zonmake-up-Fake-Bake-Zelfbruiners-Flawless-Self-Tan-Liquid_productbrand_3000057406.html?sourceRef=RI9Yd3V_I