Ik wil graag een matras beschermer van aerosleep. Maar ik zie zoveel verschillende benamingen en bijbehorende prijzen hiervoor. Aerosleep evolution, natural, protect? Wat is het verschil? Matras hebben we ook nodig maar dit lijkt me een iets goedkopere variant ook prima. Wat zijn jullie ervaringen?
Wij gaan voor een matras en toplaag van aerosleep. 160. Ben je in 1 keer klaar en best getest door de Consumentenbond. Voor ons nog een beetje vroeg, maar nu in de aanbieding bij d babydump en prenatal.
Je hebt een losse topper van aerosleep die je over het matras kan doen wat je al hebt , dat is de protect dacht ik. Aerosleep evolution is een topper incl matras van aerosleep zelf. Ze hebben verschillende prijzen als je kiest voor het matras met topper en dat ligt aan het materiaal waarvan het matras gemaakt is. Ik zou voor een koudschuim matras gaan. Die zorgt voor een goede vochtafvoer en het matras veert weer terug als je je kindje eruit haalt, dus er komt geen kuil in het matras. Dat heb je vaak wel bij matrassen van polyether, die zijn dan ook goedkoper. Heb zelf voor mijn zoontje nu ook de evolution aangeschaft voor in zijn Peuterbed ivm zindelijk worden snachts tzt en ben er erg blij mee.
Hier ook alleen de topper. Ideaal bij spugen in bed en plasongelukjes. Een heel matras van aerosleep vind ik overdreven.
Oke bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook eens naar zo'n ikea matras kijken. Natuurlijk moet alles goed zijn maar goed is ook goed