weet iemand wat het zou kunnen zijn??? fase? warmte? tandjes? verkoudheid? ik weet het niet maar mijn zoontje is de laatste week erig huilerig, en ik weet niet goed wat er nou is, ik denk zelf een op een stapeling van. sinds 1 week slaapt mijn zoontje ook niet meer door, voor een week geleden sliep hij vanaf 20.30 door tot 6.30, maar sinds een week krijgt hij een fles om 20.30 en wordt dan om 3.00 wakker en kan hem alleen maar sussen met een fles melk. nu heb ik sinds eergister in zijn laatste fles wat pap gedaan, dan slaapt hij wel iets langer, maar nu heb ik weer het idee dat hij daar krampjes van krijgt, ook is hij al een week flink verkouden snot neus en veel hoesten, al een paar keer voor bij de ha geweest, ook al bij de ka maar die vertellen dat baby's erg vatbaar zijn en zijn longetjes zijn gewoon schoon, en het geen wat hij op hoest zit in zijn lucht pijpje. ook vorig week bij hap geweest omdat hij heel het weekend huilde en uitslag had, en ook die avond daar voor een spuit luier gehad, dus die vermoede tandjes dus dentidox gekocht en ja hoor het was weer over, nu zag ik dus gisteren dat er onderin een tandje aan zit te komen. ook maakt mijn zoontje veel kreun geluiden, hij tild dan zijn beentjes op en kreunt heel hard net of er een scheet dwars zit, dat doet hij een paar keer en dan begint hij te huilen, ik denk dan darmkrampjes! ook is het natuurlijk erg warm. o ja en sinds gisteren is het hem gelukt om een paar keer van rug naar buik te draaien en terug, misschien ook een fase?? ik vind het erg zielig voor hem, maar soms ook erg vervelend omdat we soms niet kunnen ontdekken waar hij nou precies last van heeft!!
Snap wat je bedoeld hier twee weken terug z.n week gehad. Beleek achteraf wel oorontsteking maar ook duidelijk een sprongetje. Kan nu ook van rug naar buik en heeft haar voeten ondekt. En ze kwam ook op eens weer s nachts. Nu soms. En wat grappig is het is een meid en soms kan ze al als een meid uit de hoek komen deed net iets wat ze niet wilden en gelijk kwaad bijten haah. En dat zonder tanden haha. Ze kon me wel op eten van boos heid. haha. Maar succes er mee.
ik denk ook dat het een sprongetje is, hij heeft ook zijn voeten ondekt, nou bijte doet hij niet, maar ook wel drammen, als hij iets beu is dan laat hij dat duidelijk merken door te zeuren en zijn armpjes naar je toe te strekken.