Wanneer is Sesamstraat leuk voor die kleintjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetchocolate, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hallo dames,

Vandaag kreeg ik bij Etos een dvd van Sesamstraat. Hartstikke leuk, want het brengt bij mij veel herinneringen terug van 'vroeger'.

Nu vroeg ik mij af vanaf wanneer Sesamstraat leuk is om naar te kijken? Op welke leeftijd?

Alvast bedankt.

2. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Die van mij zijn nu ruim 18 maanden en af en toe blijft de aandacht een beetje hangen, maar zeker niet lang! Bumba is veel interessanter :D

3. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    onze jongste nu 16 maanden, kijkt al een aantal maanden met z'n groter broer mee. Hij vindt het superleuk, staat te dansen en te lachen. Echt begrijpen doet ie het natuurlijk niet.. Voor grote broer zijn sommige dingen ook nog te moeilijk maar hij kijkt er graag naar. Ik vind het leuke dat het voor veel leeftijden geschikt is..

4. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Haha, bumba inderdaad. Mijn zoontje is bijna 2 en kijkt echt veel liever naar Bumba of babytv. Toen mijn dochtertje er nog niet was zette ik voor hem vaak dora, diego etc op. Ik dacht dat hij dat leuk vond. Nu zijn zusje (7 mnd) er is zet ik babytv op. Ik merk nu pas dat hij dat echt helemaal te gek vind. De kleuren, vrolijke simpele liedjes vind hij geweldig en danst er op los. Ik wacht er dus nog even mee...

5. sweetchocolate

Meiden thanks dat wordt voor ons dus nog wachten.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier neemt papa het voor haar op en kijkt hij het wel eens met haar. Volgens mij begint ze het nu wat interessanter te vinden maar andere dvd's hebben haar voorkeur.

Hier keek ze rond die leeftijd bumba. Was de dvd kwijt en kwam 'm weer tegen en ze vindt het nu nog steeds super.
    Kleine rode tractor, little people en pieter post vindt ze hier ook erg leuk.

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Mijn mannetje vindt het nu al leuk:) Met 2,5 maand dus..

Hij vraagt nogal wat uitdaging om zich te vermaken en had een keer tv aan staan waar toen net sesamstraat herhaling op kwam. Nou hij vond het helemaal werelds dus heb hem lekker even laten kijken.

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Onze dochter vindt Sesamstraat wel leuk, maar Bumba en Woezel&Pip vindt ze nu echt veel leuker. Ze vindt het moeilijk de aandacht bij Sesamstraat te houden.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.661
    1.421
    113
    Quinten vind meestal alleen de liedjes van sesamstraat leuk en de figuren maar heeft er niet lang aandacht voor.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn jochie heeft het nooit leuk gevonden.. Ik heb ook een bumba kind ;)

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier wordt al wel sesamstraat gekeken. Vooral stukjes, zoals het handmannetje vindt hij enorm leuk (en papa en mama zijn fan van stuntkip & angsthaas). Ook de begin en eindtune vindt hij leuk, wordt hij helemaal blij en gaat druk staan zwaaien.

Maar Bumba heerst nog wel hoor. dat houdt hij echt eindeloos vol.

Waarom probeer je het niet gewoon een keertje?

12. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Mijn dochter is echt gék op Bert en Ernie en Elmo. Ze vraagt er zelfs om zodra ze haar ogen open doet. Het is ook een tijdje Bumba geweest en ook Plop en één of andere engelstalige kindershow, maar nu is het dus Bert en Ernie en Elmo.

Niet dat ze heel veel tv kijkt, maar ik heb een kind die heel goed weet wat ze wil... Van wie zou ze dat nou hebben :D

13. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook sinds kort een bumba-fan!
    Vanmorgen heeft ze trouwens ook heel geconcentreerd naar kabouter Plop zitten kijken en de liedjes van K3 die tussendoor komen wordt volop op 'gedanst'!!!
    Verder heeft ze meer interesse in de afstandsbediening en de dvdspeler...haha...

14. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het bumba voor en bumba na, sesamstraat is ongeveer 1 minuutje leuk.

15. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Hier dol op Baby TV. ;)

16. sweetchocolate

En die hebben wij met tele2 dus niet:(

Heb dvd aangezet. 5 minuutjes. Was nog de oude sesamstraat met Rik en nog zo'n vrouw. Hij heeft het met volle aandacht 5 minuten gekeken. Daarna waren zijn vieten weer leuker.

17. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hier kijkt onze zoon als hij de kans krijgt die hele dvd van sesamstraat helemaal uit!
    vind ie fantastisch! merk wel dat hij de "mensen"filmpjes het minst leuk vind...

18. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een meisje die groot fan is van bert en ernie.....komt vooral om het lachje denk ik.
    Gisteren naar de biebliotheek geweest, ze zag een sesamstraat boekje en riep meteen erniebert!!! (ja het is bij haar 1 woord). Dat boekje heeft ze de rest van de dag ongeveer niet meer los gelaten.
    Maar voor Bumba kruipt ze ook op de bank hoor en wordt zelfs boos als die rupsjes komen want dan is het afgelopen.

19. Storm

Storm Niet meer actief

Aldi heeft ze volgende week in de aanbieding (dvd's babytv) ;)

Maar mijn zoontje van bijna 2 heeft helemaal niks met sesamstraat.
    Momenteel ook niet met babytv. Hier ineens Ernst en Bobbie en Thomas de trein. Ook Dora en Diego doen het ineens erg goed. Zandkasteel is ook leuk, al heeft hij daar ook een tijdje geen zin in gehad.

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje vond Hopla heel leuk. En Bumba.

Sesamstraat nu pas.

Deel Deze Pagina