Hoi meiden, zitten hier ook Rituals-fans? Ik heb voor m'n verjaardag de douche schuim gehad (met rijstmelk en kersenbloesem) en van dezelfde lijn een body cream en het spul ruikt zooooo lekker! En is superzacht!!! Wat zijn nog meer echte aanraders?
Lekkerrrr, Rituals!!!!! Jaja, hier ook een fan hoor!! Ik heb zelf de hamam lijn gehad, nou ja, was zo'n pakket met mini's en ik heb nu een pakket en dat heet Ayurveda Rituals. Mmmmm dat ruikt zo lekker!!! Vooral de bodylotion. Die heb je ook in een grote pot, oftwel, zodra dit flesje op is, komt die pot er zeker haha.
Hahaha, aangestoken door het topic over Yves Rocher? Hier ook een Rituals-fan hoor! Vooral de handcreme, weet zo niet welke geur, maar en wit met groene tube. HEERLIJK en zo fijn! Iemand nog aanraders???
Die rodelijn met mandarijn geur.. Heerlijk.. en de douche schuim die je spuit als een gel en in contact met water gaat schuimen.. Love -It..
Oh nou gelukkig, zit ik er toch niet superver naast. Dan ga ik die ook eens proberen! Niet binnenkort, heb zoveel douchespul voor m'n verjaardag/Sinterklaas/Kerst gehad dat je haast zou denken dat het een hint is.
Ben wel benieuwd hoe de thee van Rituals is... (TIP; ze hebben nu op een aantal producten sale op de site! )
Hahaha. Ja ik ken het, hele kast vol, maar toch blijven kopen en krijgen . Vind het gewoon leuk om zulk soort nieuwe dingen te kopen hihi. Net als met shampoo of cremepjes .
Jaaa verschrikkelijk! Vooral met shampoo heb ik dat! Heb echt tig verschillende soorten;voor krullen, steil haar, gekleurd haar, beschadigd haar,.... En met tandpasta heb ik het ook. (dus m'n adem ruik je iig niet, MamavEsmee)
Haha! Ik heb voor de gein eens gekeken in de kast hier, heb 6 volle flessen en een halve fles shampoo staan, 2 potjes haarmaskers (ook zo fijn). 2 flessen met gezichtscrub (olaz, ideaaalll!!) en "maar" 2 grote flessen dove douchecreme en 1 fles van the body shop, ruikt ook heel lekker . Of is dit echt heel erg??!!
Nee meid, ik heb een hele plank vol! Echt wel 8 of 9 douchegels (gedeeltelijk dus gekregen ), stuk of 5 shampoos EN conditioners, 4 tandpasta's, 3 spulletjes om je gezicht te wassen, 3 handcrème's en 2 dagcrème's. Schaam me dood.
Ik zeg alleen maar: heeeeerlijk!! Kan er zo blij van worden als ik weer wat leuks heb gescoord haha. Ik gebruik bijvoorbeeld ook l'oreal shampoo, nou ja, datzijn niet de goedkoopste. Die koop ik eigenlijk 9 v/d 10 keer als ze in de aanbieding zijn.