Tafeltje bij autostoel?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sannie30, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Volgende maand gaan wij op vakantie. Onze jongens hebben gelukkig geen probleem met autorijden. ik vroeg me af, of er tafeltjes zijn, die je over de autostoel kan plaatsen, zodat ze lekker kunnen spelen, zonder dat alles meteen uit hun handen op de grond valt. Ze zitten allebei in een maxi-Cosi axiss. Weet iemand of zoiets er is, en waar ze dat verkopen?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Prenatal - Autostoelen - Speelgoed voor onderweg - MaxiCosi

zoiets? misschien te babyachtig.. echte tafeltjes zijn er verder volgens mij niet.. dan kom je bij die vliegtuigtafeltjes uit en die mogen weer niet tijdens het rijden uitgeklapt staan.

Wij hebben wel speelgoed wat kan hangen, in de auto hangen aan loopy loop ringen... zodat het in elk geval niet op de grond valt.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben in mei-juni een tafeltje bij de Gamma gekocht. Ze waren er in blauw en rood en kosten zo'n 7 euro. Je kunt ze helemaal over de beentjes heen zetten. Er zit een rand om het blad heen, zodat er niks van af kan rollen en aan de zijkanten zitten bakken waar je spulletjes in kunt doen. Je kreeg er een kleurboek en kleurpotloodjes bij. Hier was het echt een uitkomst, we hebben het tafeltje de hele vakantie gebruikt en ook nu nog wel eens als we wat verder weg gaan. Je kunt het tafeltje echter niet inklappen. Dus het neemt veel ruimte in beslag. Wij konden het wel op de achterbank zetten als ze er niet mee bezig was, maar met twee autostoeltjes achterin zal dat wat moeilijker gaan.

Ik weet alleen niet of je ze nu nog kunt krijgen, het zal wel een seizoensartikel zijn en alleen tijdelijk verkrijgbaar bij de Gamma. Maar de tafeltjes bestaan dus wel, misschien dat je ze elders via internet kunt vinden?

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je hebt niet weer gereageerd, jammer genoeg...

Maar vandaag zag ik de tafeltjes die ik bedoelde in een folder van Jysk. Er staat niet specifiek bij dat het voor in de auto is, je kunt ze ook in bed gebruiken of op de bank. Maar het is precies hetzelfde principe als het tafeltje wat wij bij de Gamma gekocht hebben. En ze kosten maar €7,50.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  6. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    We hebben een soort van vliegtuigtafeltjes besteld bij een autoshop. Die hang je aan de voorstudiën. Zal ook nog eens in de folder van jysk kijken. Bedankt voor de tips...

Deel Deze Pagina